God of War - nowe materiały oraz informacje
Twórcy dzielą się z nami kolejnymi detalami dotyczącymi nowych przygód Kratosa.
Studio Sony Santa Monica opublikowało kolejny materiał filmowy, ukazujący świetnie wyglądające grafiki koncepcyjne przeznaczone dla gry God of War. Przy okazji deweloperzy podzielili się z nami garścią szczegółów na temat swojego przedsięwzięcia. Poniżej znajdziecie też ciekawy podcast.
Udostępniony zwiastun prezentuje sporo grafik ukazujących postać zwaną Draugr. To nieumarły z nordyckiej mitologii, przebywający najczęściej w pobliżu miejsc pochówków. Posiada on nadnaturalną siłę, a także wiele różnych umiejętności specjalnych.
Z podcastu dołączonego do niniejszej wiadomości dowiadujemy się również, że ze względu na umiejscowienie gry w klimatach nordyckich, deweloperzy mogli popuścić wodzę fantazji. Dzięki temu podczas zabawy zobaczymy trolle, ogry, a nawet potężne smoki.
Co ważne, twórcy postarali się o to, aby każdy stwór był oddany z możliwie jak największą dbałością o szczegóły. Przeciwnicy nie tylko nas atakują, ale także żyją w wirtualnym świecie. Zajmują się swoimi rzeczami, a Kratos po prostu na nich natrafia. Nie jest tak, że wyskakują znikąd.
Wszystkie modele postaci przygotowano bardzo uważnie, albowiem te same widzimy podczas scenek przerywnikowych i w trakcie rozgrywki. Nie ma żadnych łączeń, ani przejść. Cały czas widzimy grafikę generowaną w czasie rzeczywistym przez konsolę.
Aby wszystkie postaci prezentowały się należycie, twórcy dużo czasu poświęcili animacjom. Ponad 80% z nich przygotowano z wykorzystaniem technologii motion capture, pozostałe 20% opracowano na zasadzie "klatka po klatce". W poprzednich grach z serii było odwrotnie: 10% motion capture, 90% klatka po klatce.
Oba nowe materiały znajdziecie poniżej. Jeśli chodzi o grę, zadebiutuje ona na rynku na początku 2018 roku, wyłącznie na konsolach PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler