Resident Evil VII: Biohazard sprzedało się w nakładzie ponad 2,5 mln egzemplarzy

Capcom na pewno ma powody do świętowania, tym bardziej, że gra jeszcze długo będzie się sprzedawać.

@ 27.01.2017, 12:09
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Resident Evil VII: Biohazard sprzedało się w nakładzie ponad 2,5 mln egzemplarzy

Wygląda na to, że Resident Evil VII: Biohazard radzi sobie bardzo dobrze, jeśli chodzi o zainteresowanie wśród graczy. Najnowsze przedsięwzięcie Capcomu rozeszło się już bowiem w liczbie ponad 2,5 mln egzemplarzy. Nie chodzi jednak o pudełka, które trafiły do rąk graczy, ale na sklepowe półki.

Jak twierdzi wydawca, za sukces projektu odpowiada zupełnie nowy silnik graficzny,  RE Engine, jak i ogromne zainteresowanie jego wersją demonstracyjną, którą pobrano ponad 7 milionów razy. Firma niestety nie wspomina nic na temat tego, że "siódemka" powraca wreszcie do korzeni, serwując graczom survival horror z prawdziwego zdarzenia.

"Przy pomocy nowego silnika RE Engine, opracowanego specjalnie dla tego tytułu, Capcom wycisnął ostatnie soki z konsol obecnej generacji. W rezultacie produkcja cieszy się uwagą graczy z całego świata, wersja demonstracyjna pobrana została ponad 7,25 mln razy - rekord jeśli chodzi o serię - a gra sprzedała ponad 2,5 mln jednostek".

Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na zakup Resident Evil VII: Biohazard, koniecznie zerknijcie do naszej recenzji, być może dzięki niej się przekonacie. Jeżeli natomiast gracie, zachęcamy do korzystania z naszego darmowego poradnika. Wciąż jeszcze go opracowujemy, ale już teraz zawiera on sporo przydatnych informacji.

Premiera Resident Evil VII: Biohazard miała miejsce 24 stycznia, tytuł dostępny jest na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosVerdyct   @   13:40, 27.01.2017
Skończyłem, zajęło mi to ok 17 godzin. Teraz rozpocząłem na wyższym poziomie trudności. Może uda mi się wszystkie znajdźki odkryć. Jedno jest pewne, spacerkiem teraz tego nie można nazwać Uśmiech
0 kudosLucas-AT   @   08:02, 28.01.2017
Świetna wiadomość. Może garniturowcy z Capcomu w końcu zrozumieją, że próba upodabniania się do Call of Duty była błędem i wystarczyło wydać to na co czekali fani - survival horror. Warto też dodać, że budżet gry był niższy od Resident Evil 6 - nie przeszkodziło to jednak siódemce być grą sto raz lepszą.

Moja nadzieja co do remake'u Resident Evil 2 wzrosła. Liczę, że Capcom mnie nie zawiedzie.