Helldivers II na PC nie będzie jednak wymagało konta PlayStation Network

Sony postanowiło zmienić swoje plany, widząc niezadowolenie graczy. Steam prawdopodobnie przestanie też akceptować nieograniczone zwroty.

@ 06.05.2024, 09:59
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Helldivers II na PC nie będzie jednak wymagało konta PlayStation Network

Wydawcy gier - zresztą nie tylko oni - często popełniają niebywale bezsensowne błędy, które bezpowrotnie zszargać mogą opinię nawet najpopularniejszej gry. Tak prawdopodobnie stało się z Helldivers II, które od kilku miesięcy okupowali gracze z całego świata. Okupowali do momentu, gdy Sony zapowiedziało, że do dalszej zabawy na PC będą potrzebowali konta PlayStation Network.

Osoby niezadowolone ze zmiany, która niejako była im narzucana już po premierze i po zakupie, postanowiły tłumnie ruszyć na Steam, by wyrazić swoje niezadowolenie. W efekcie Helldivers II na platformie Valve otrzymało kilkaset tysięcy negatywnych ocen, które znacząco obniżyły jego ostateczny rating. Spadła też natychmiast liczba jednocześnie grających osób. Czy zwrot w sprawie pomoże? Sony zmieniło bowiem zdanie.

Na profilu PlayStation dostępnym na portalu portalu X pojawił się wpis, w którym czytamy, że łączenie kont PlayStation Network i Steam nie będzie konieczne w przypadku wersji PC. Wydawca przeprosił graczy, a następnie wyjaśnił, że nadal się uczy, a feedback graczy okazał się w tym przypadku kluczowy. Plany jeśli chodzi o kolejne tygodnie i miesiące powinniśmy poznać niebawem.

Helldivers II dostępne jest obecnie nie tylko na PC, ale również na PlayStation 5. Jeśli rozważacie jego zakup, koniecznie zerknijcie na naszą recenzję. Pamiętajcie też o sprawdzeniu wymagań sprzętowych wersji dla blaszaków.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   10:24, 06.05.2024
I komu to było potrzebne. Tak to jest jak decydenci w firmach nie mają zielonego pojęcia o niczym oprócz słupków sprzedażowych.
1 kudosIgI123   @   18:54, 06.05.2024
Takiego bombardowania to nawet nie było w 1939. Nawet szef studia które stworzyło tą grę zachęcał do jej zwracania.
0 kudosMicMus123456789   @   19:34, 06.05.2024
Mogli by się uczyć mniej destrukcyjnie. Po za tym zamiast być sobą zaczynają kopiować rozwiązania od innych. Oby tylko nie doszło do tego, że Sony tak jak MS pójdzie w piach ze swoim dorobkiem.

0 kudosBarbarella.   @   20:01, 06.05.2024
Cytat: MicMus123456789
Mogli by się uczyć mniej destrukcyjnie.

W taktyce na polu bitwy coś takiego się chyba nazywa "rozpoznanie bojem" i podobno Ruskie to najczęściej stosowały. Atakujący ponosili straty ale wiedzieli potem czego mogą się spodziewać. Widać że Ubi Konami i Sony studiowały dzieła ruskich generałów. Zadziorny
Ponieśli straty no i wiedzą czego się mogą spodziewać. Zadziorny
0 kudosdabi132   @   10:33, 07.05.2024
Cytat: Barbarella.

W taktyce na polu bitwy coś takiego się chyba nazywa "rozpoznanie bojem" i podobno Ruskie to najczęściej stosowały. Atakujący ponosili straty ale wiedzieli potem czego mogą się spodziewać. Widać że Ubi Konami i Sony studiowały dzieła ruskich generałów. Zadziorny
Ponieśli straty no i wiedzą czego się mogą spodziewać. Zadziorny

Z tą różnicą, że Sony wyciągnęło wnioski z możliwych strat, a Ubisoft i Konami dalej mają w dupie graczy. Miło się patrzy, że gracze mogą mieć wpływ na wydawcę jeśli tylko połączą siły i mówią jednym głosem.
0 kudosBarbarella.   @   10:44, 07.05.2024
Cytat: dabi132
Miło się patrzy, że gracze mogą mieć wpływ na wydawcę jeśli tylko połączą siły i mówią jednym głosem.

Tak. Pół żartem pół serio można tę sytuację podsumować - "W kupie siła". Dumny Ale tak, masz rację, reakcja graczy pewno doprowadziła do stanu przedzawałowego jakiegoś prezesa i wiceprezesów. Pokręcony
0 kudosdabi132   @   20:15, 07.05.2024
Cytat: Barbarella.

Tak. Pół żartem pół serio można tę sytuację podsumować - "W kupie siła". Dumny Ale tak, masz rację, reakcja graczy pewno doprowadziła do stanu przedzawałowego jakiegoś prezesa i wiceprezesów. Pokręcony

Myślę, że bardziej te zwroty gry na Steam spowodowały wycofanie się z pomysłu, no i w małym stopniu negatywne oceny graczy.
Dodaj Odpowiedź