Dark Souls II - tryb sieciowy na nowych obrazkach

From Software w pocie czoła pracuje nad Dark Souls II, dość sporadycznie publikując nowe materiały ze swojego dzieła.

@ 05.12.2013, 17:06
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

Dark Souls II - tryb sieciowy na nowych obrazkach

From Software w pocie czoła pracuje nad Dark Souls II, dość sporadycznie publikując nowe materiały ze swojego dzieła. Dzisiaj studio podzieliło się kilkunastoma nowymi obrazkami, pokazującymi "w akcji" tryb sieciowy oraz związane z nim Przymierza.

System Przymierzy odgrywał niebanalną rolę w przypadku pierwszego Dark Souls, bowiem zależnie od tego, w której frakcji aktualnie się znajdowaliśmy, otrzymywaliśmy różnorakie zadania. Mogliśmy przykładowo polować na zdrajców, czy atakować graczy posiadających smocze łuski, krocząc ścieżką Path of the Dragon. Sam system w "jedynce" był dość mocno złożony, lecz ciężki w rozeznaniu, co From Software obiecało poprawić przy okazji kontynuacji.

Szlifów wymaga także sama infrastruktura sieciowa oraz system matchmakingu, oba mocno skopane. W multiku Dark Souls dosłownie roiło się od cheaterów, w efekcie czego dłuższe wojowanie nie miało większego sensu. Pozostaje trzymać kciuki, aby studio poprawiło te kwestie, a możemy otrzymać kawał solidnej, a przede wszystkim diabelnie wciągającej rozgrywki sieciowej.

Dark Souls II zadebiutuje w marcu 2014, na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Pełen komplet screenów znajdziecie standardowo w naszej galerii.

Dark Souls II - tryb sieciowy na nowych obrazkach
Dark Souls II - tryb sieciowy na nowych obrazkach

Sprawdź także:
Dark Souls II

Dark Souls II

Premiera: 25 kwietnia 2014
PC, PS3, XBOX 360

Dark Souls II to kontynuacja niezwykle ciepło przyjętej gry RPG, w której najważniejsze cechy to taktyczne podejście do pojedynków oraz wysoki poziom trudności. Za drugą ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   21:59, 05.12.2013
Liczę na lepszą optymalizację niż w pierwszej części na każdej platformie. Bo DS na każdej platformie miało skopana optymalizację ale najbardziej na PC Szczęśliwy.
0 kudosDirian   @   22:04, 05.12.2013
Czy ja wiem? Optymalizacja na PC nie była przecież zła, gorzej z jakością portu, który mocno odbiegał od normy (m.in. spaprane sterowanie na myszce/klawiaturze czy brak możliwości ustawienia rozdzielczości).
0 kudosKreTsky   @   23:57, 05.12.2013
Dokladnie. Na Xie tez nie byo zadnych problemow, a na PS sprawdze niedlugo ;]
System covenantow nie byl mocno zawiklany, tylko trzeba bylo sie tego dowiedziec z jakiejs wiki, bo w samej grze nie bylo za bardzo opisane ;] Jak sie przeczytalo jakie wymagania byly, to nie bylo problemu.