Demo Dead Space 2 potwierdzone.
Studio Visceral Games, reprezentowane w tym konkretnym przypadku przez Steve'a Papoutsis - producenta wykonawczego Dead Space 2 - zapowiedziało wersję demonstracyjną tejże produkcji.
Ganymede @ 31.03.2010, 17:55
pc, ps3, xbox 360
Studio Visceral Games, reprezentowane w tym konkretnym przypadku przez Steve'a Papoutsis - producenta wykonawczego Dead Space 2 - zapowiedziało wersję demonstracyjną tejże produkcji. Nie mamy naturalnie bladego pojęcia co do jej zawartości, daty ukazania się we wskazanych usługach sieciowych czy czegokolwiek innego (nikt przecież nie ujawnił nawet terminu premiery samego tytułu, a od tego należałoby zacząć). No, może poza jednym szczególikiem, który - zdaniem niektórych - jest najwidoczniej godny odnotowania i poświęcenia mu kilku linijek tekstu. Otóż, nie spadnijcie z krzeseł, deweloperzy zapewniają, iż pokazówka drugiej części cyklu na pewno nie będzie tak rozczarowująca, jak w przypadku odsłony pierwszej. No, no - brawo!
Papoutsis, w wywiadzie udzielonym serwisowi G4 przyznał, iż demo w przypadku pierwowzoru było, zdaniem samych fanów wyrażających swe niezadowolenie, "zdecydowanie zbyt trudne" oraz "pojawiło się za późno". Fakt, do sieci namiastka rozgrywki trafiła dopiero w miesiąc po pełniaku. A że odbiorcy zgodnym ponoć głosem stwierdzili, iż zawartość demonstracji powinna być odmienna? Cóż, najwyraźniej mieli rację, skoro głowy posypują popiołem sami producenci. Też macie wrażenie, że mowa tu o niesamowicie oczywistych aspektach zagadnienia? Cytując klasyka, to coś na wzór "oczywistych oczywistości".
Przedstawiciel Visceral najwyraźniej uznał za konieczne poinformowanie środowiska graczy, iż tym razem nic w temacie okrojonej edycji pokazowej nie zostanie spartolone, bowiem twórcy zamierzają skupić się na tym, aby w istocie przekazała ona jak najlepsze elementy właściwej zabawy. To naprawdę miło z ich strony, gratulujemy zmiany podejścia. Dema są wszak niezwykle ważną składową większości produkcji, więc to głównie w interesie twórców - a nie naszym, odbiorców - leżeć powinno to, aby ich jakość była jak najlepsza.
Kiedy tylko poznamy nowe konkrety w temacie, damy znać.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler