Trine nie pojawi się na Xboxie 360.
Pośród wielu pozytywnych informacji płynących do nas z konferencji X10, w wciągu kilku ostatnich dni światło dzienne ujrzało również kilka faktów, które poirytują co niektórych posiadaczy Xboxa 360.
Tru @ 13.02.2010, 09:30
Mateusz "Tru" Prawda
pc, ps3, xbox 360
Pośród wielu pozytywnych informacji płynących do nas z konferencji X10, w wciągu kilku ostatnich dni światło dzienne ujrzało również kilka faktów, które poirytują co niektórych posiadaczy Xboxa 360. Pierwszym z nich jest oczywiście kwestia 250-gigabajtowych dysków twardych (a konkretnie ich braku), którą opisywaliśmy już na łamach MG.
Kolejne złe wieści płyną ze studia twórców platformówki Trine. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że tytuł w najbliższym czasie nie zaliczy swojego debiutu na konsoli Microsoftu.
Joel Kinnunen z Frozenbyte na oficjalnym forum stwierdził:
"To już nie jest w naszych rękach i prawdopodobnie nie dojdzie do skutku. Przepraszamy. (Nie będziemy tego więcej komentować)".
Atlus wystosował podobne oświadczenie. Czyżby więc cała wina leżała po stronie Giganta z Redmond? Czy poszło o kwestie finansowe, a może zaniedbanie sprawy? W końcu samo stworzenie portu z PeCeta nie powinno być niczym karkołomnym. Pozostaje zatem czekać na wyjaśnienia. Jak takowe się pojawią, na pewno zobaczycie je na łamach MiastaGier!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler