Wywiad z Tarsier Studios, twórcami LittleBigPlanet na PlayStation Vita
zvarownik: Lubicie Sony, ale może pewnego dnia zobaczymy Wasze produkcje także na Xboksie 360, albo innym urządzeniu?
Mattias: Mamy wspaniałe relacje z SCEE, więc skupiamy się na platformach PlayStation i chyba się to prędko nie zmieni.
zvarownik: Co się dzieje z The City of Metronome (pierwszy projekt studia ujawniony kilka lat temu, jednak w międzyczasie słuch o nim zaginął – dop. red.)?
Mattias: City of Metronome to projekt, który podłożył fundamenty pod Trarsier Studios. Nie kontynuujemy nad nim prac, ale definiuje on wszystko, czym chcemy być. Chcemy robić gry wysokiej próby, ze świetną oprawą graficzną, innowacyjną rozgrywką, interesującymi postaciami, może trochę mroczniejszą atmosferą i z historiami z zacięciem komediowym.
zvarownik: Jaki jest Wasz cel? Chcecie robić dobre, ale nie innowacyjne gry, czy zaryzykować i zrobić coś wyjątkowego, co zmieni oblicze tej branży?
Mattias: Zawsze chcemy robić dobre i innowacyjne gry, które wnoszą coś świeżego do gatunku lub marki. Jeżeli będziemy w coś głęboko wierzyć, to podejmiemy ryzyko. Tak robiliśmy do tej pory, więc prawdopodobnie nie złożymy naszych wszystkich jaj do jednego koszyka.
zvarownik: Co sądzisz o sprzedawaniu gier w kawałkach, jak chociażby The Walking Dead?
Mattias: To znakomity system dla niektórych gier, szczególnie gdy istnieje spore ryzyko z wprowadzeniem na rynek czegoś nowego i drogiego. System ten sprawia, że ponosi się mniejsze koszty i mniejsze ryzyko. Wydaje się jeden epizod i czeka na reakcję. Ma się wsparcie jeszcze przed zainwestowaniem wielkiego budżetu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler