Wywiad z Tarsier Studios, twórcami LittleBigPlanet na PlayStation Vita
Kilka dni temu na rynku zadebiutowała gra LittleBigPlanet na kieszonsolkę PlayStation Vita. Odpowiedzialne za nią studio Tarsier odwaliło kawał dobrej roboty i tytuł zbiera świetne recenzje na całym świecie. Udało nam się porozmawiać z Mattiasem Nygrenem, szefem szwedzkiej ekipy. Dzisiaj zapraszamy do przeczytania krótkiego wywiadu, a już wkrótce poznacie naszą opinię na temat samej gry.
zvarownik: Skończyliście prace nad LittleBigPlanet, co teraz?
Mattias: Wyczekujemy premiery LittleBigPlanet we wszystkich krajach I nie możemy się doczekać, jak zareagują na nią gracze. Jesteśmy ciekawi, co szalonego wymyślą ludzie przy pomocy Create Mode. Oprócz tego będziemy ciągle wspierać grę i słuchać społeczności. Jednocześnie jesteśmy na wczesnym etapie następnych projektów.
zvarownik: Jak to jest pracować w Szwecji? Jest coś wyjątkowego w tym kraju, co pozwala robić lepsze gry, czy jest to miejsce jak każde inne?
Mattias: Mamy świetne prawo chroniące pracowników, zapewniające opiekę medyczną i niosące pomoc w razie utraty pracy. Mamy genialną scenę niezależną z wielkimi możliwościami dla nowych osób, które mogą liczyć na wsparcie przy swoich pierwszych produkcjach. Myślę, że szwedzkie firmy zorientowane są na wysoką jakość. Mamy dumnych pracowników, którzy nigdy nie zostawiają niczego niedopracowanego i nie tworzą rzeczy niezgodnych z oczekiwaniami i standardami klientów.
zvarownik: Z której gry zrobionej do tej pory jesteście najbardziej zadowoleni?
Mattias: LittleBigPlanet na PS Vita jest jak do tej pory naszym największym osiągnięciem. Cała ekipa stanęła na wysokości zadania i dzięki ich ciężkiej pracy i poświęceniu, stworzyliśmy naszą najlepszą grę, opartą na jednej z najlepszych marek, która otrzymała jedne z najwyższych ocen w historii. Nie tylko osiągnęliśmy to, co zakładaliśmy, ale według naszych doniesień, przewyższyliśmy nawet oczekiwania.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler