Ale we mnie wdziera się już rozpacz. Właśnie przeczytałem że gra jest robiona przede wszystkim na konsole i ma być " łatwa i przyjemna " Oni nie długo będą tworzyć gry tak skomplikowane jak warcaby Obym się mylił
bat2008kam //grupa Stara Gwardia » [ Hamster: Total War (exp. 49226 / 54800) lvl 17 ]0 kudos
Cytat: Lehita Ale we mnie wdziera się już rozpacz. Właśnie przeczytałem że gra jest robiona przede wszystkim na konsole i ma być " łatwa i przyjemna " Oni nie długo będą tworzyć gry tak skomplikowane jak warcaby Obym się mylił
Hmm, nie chcę nic mówić, ale już Obek taki był ;)
Twój opis dokładnie pasuje do IV ;)
Seria Elder Scrolls (nawet Morrowind) nigdy nie była przesadnie trudna i skomplikowana. Więc w gruncie rzeczy Skyrim tylko podtrzymuje tradycje.
No nie wiem, w Oblivionie zastosowali ten ,,genialny" system levelowania świata, więc może gra nie była trudna, ale nawet pod koniec nie miało się wrażenia, że cały świat leży pod naszymi stopami, i że wszystko zmieciemy jednym ciosem.
bat2008kam //grupa Stara Gwardia » [ Hamster: Total War (exp. 49226 / 54800) lvl 17 ]0 kudos
@Igi
Tym to bym się akurat nie chwalił ;)
Bo to nic więcej, jak bug ;)
I to dość dotkliwy zresztą, który niejednokrotnie uprzykrzał zabawę (nie chodzi mi o poziom trudności, tylko ,,realizm'' - jeszcze brakowało wilków w epickich płytówkach).