Half-Life 2: Episode Two (PC) - okladka

Half-Life 2: Episode Two (PC)

Premiera:
10 października 2007
Premiera PL:
11 kwietnia 2008
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Strzelanka
Język:
- napisy
Producent:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (169)Gram (27)Ukończone (74)Kupię (15)

Opis Half-Life 2: Episode Two (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 7h 6min

+ czaswięcej

Half-Life 2: Episode Two to drugi z kolei, oficjalny dodatek do świetnej strzelanki zatytułowanej Half-Life 2. Akcja dodatku jest kontynuacją wydarzeń ukazanych w pierwszym epizodzie, i skupia się wokół danych, które udało się Gordonowi oraz Alyx wynieść z upadającej Cytadeli.

Terenem naszych działań będą obrzeża City 17. Autorzy przygotowali wspaniały i realistycznie wyglądający las pełen zapomnianych tajemnic takich jak baza wojskowa czy też stara kopalnia. Sporą część gry spędzimy jeżdżąc nowym dwuosobowym pojazdem. Jedno miejsce przeznaczone jest dla kierowcy, drugie natomiast dla osoby obsługującej działko.

W Half-Life 2: Episode Two Gordon otrzyma nowy rodzaj broni, którym znacznie skuteczniej będzie mógł eliminować potężne i groźne roboty zwane Striderami. Gravity Gun przejdzie drobny tunning, i stanie się jeszcze bardziej funkcjonalny. Autorzy obiecują, że drugi dodatek pełen będzie skomplikowanych łamigłówek, znacznie trudniejszych niż te, z którymi mieliśmy do czynienia do tej pory. Życie utrudni także nowy przeciwnik - mały robot o nazwie Łowca.

Rozszerzenie korzsytać będzie ze zmodyfikowanego silnika graficznego, który sprawi, że oprawa audio-wizualna stanie się jeszcze atrakcyjniejsza.


Wkład w encyklopedię mieli:   Luksib, MicMus123456789, logan23,
PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Half-Life 2: Episode Two (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   11:50, 29.05.2011
Xfire zapisał mi 7h gry w Episode Two, czyli mniej więcej tyle zajmuje. Za to Episode One jest króciutki, bo tylko 3...
Valve, dawaj EP 3 lub H-L 3!
0 kudosKBUM   @   12:56, 29.05.2011
Cytat: Valve, dawaj EP 3 lub H-L 3!

Ale na nowym silniku graficznym/fizycznym czy woleli byście na starym ?? Szczęśliwy
0 kudosbat2008kam   @   13:03, 29.05.2011
Wolałbym na nowym, ale jeśli w ogóle będzie, to i tak zrobią to na starym. Był niedawno news, że Valve nie zamierza rezygnować z obecnej wersji Source'a; nie ma też w planach Source'a 2.
0 kudosguy_fawkes   @   13:09, 29.05.2011
Jak dla mnie - może być nawet na starym. Source nadal wygląda całkiem nieźle, a mimika robi wrażenie. Jeśli miałby być nowy engine, to mam nadzieje, że Valve nie poszłoby śladem Monolithu, które świetną oprawę pierwszego F.E.A.R. zmieniło na cukierkowe kolorki i takież samo otoczenie w Project Origin.
Zresztą to nie grafika jest w H-L najważniejsza.
0 kudosLOLLZ_ROYCE   @   22:00, 08.02.2013
Najfajniejsze DLC jakie w życiu grałem .. co prawda grałem mało DLC ale to i tak wymiata xD
0 kudosguy_fawkes   @   22:29, 08.02.2013
Episode Two nie jest DLC. To relikt przeszłości, pełnoprawny dodatek, który miał swoje pudełkowe wydanie i pojawił się przed erą DLC.
0 kudosLOLLZ_ROYCE   @   22:42, 08.02.2013
Co nie znaczy że nie mogę powiedzieć na niego DLC Szczęśliwy
0 kudosguy_fawkes   @   23:16, 08.02.2013
No nie bardzo, bo w zamyśle Valve gra miała mieć strukturę epizodyczną - co jakiś czas mieliśmy dostawać kolejny kawałek opowieści. Co prawda stanęło na dwóch (i to w dość długim czasie), ale tak czy siak to nie jest DLC. To tak samo, jakby kolejne odcinki The Walking Dead nazywać DLC.
0 kudosJacen22   @   10:13, 05.10.2013
A ja czytałem, ze jest tu tuki krasnal którego przez całą grę trzeba tachać.
0 kudosguy_fawkes   @   10:30, 05.10.2013
UP: Jest i trzeba, ale tylko wtedy, gdy chcesz otrzymać osiągnięcie. Nie ma on nic wspólnego z fabułą. Mnie się udało. ;)
0 kudosIgI123   @   12:11, 05.10.2013
Ja robiąc tego achievmenta największy problem miałem z tym by jakoś sensownie umieścić go na samochodzie w którym spędzamy sporą część gry i krasnoludek co 10 metrów wypadał. A już kompletna masakra była wtedy gdy trzeba było uciekać przed śmigłowcem. Ale satysfakcja z wystrzelenia go w kosmos, dosłownie, nieziemska!
0 kudosGuilder   @   23:54, 06.02.2019
Trzy dni i z głowy. Moja przygoda z Gordonem Freemanem dobiegła końca. Byłem ciekaw, jakie przygody szykuje mu Gabe, ciągle pchało mnie to do przodu. Wyszło całkiem przyzwoicie, choć rzeczywiście wypadałoby jakoś rozwiązać tę fabułę, a nie zostawiać wszystkiego rozgrzebanego. Dumny Chociaż owy słynny cliffhanger na końcu nie był aż tak ciężki, jak to wielu opisywało. Spoiler z zakończenia!
Mnie osobiście bardziej intrygują sami advisorzy i chętnie bym się zagłębił w wątek związany z nimi. Śmierć Eli, jakkolwiek smutna, aż tak mnie nie ruszyła.

Wbrew obiegowej opinii, drugi epizod zajął mi dokładnie tyle samo czasu co pierwszy. Według Steama równo sześć godzin. Co trzeba oddać temu dodatkowi, że jest bardziej od pierwszego zróżnicowany. No i huntery, strasznie niewygodne w walce bydlaki. W paru miejscach naprawdę było nerwowo i musiałem się napocić, żeby nie zginąć. Tak samo ostatnia walka. Na długo zapadnie mi w pamięć, chyba fragment zrealizowany z największym rozmachem w całej serii.
Żal, że to już koniec, bo niektóre elementy tego świata są niezwykle intrygujące i chciałoby się dowiedzieć czegoś więcej. No ale w HL3 już chyba nikt nie wierzy.
0 kudosIgI123   @   00:43, 07.02.2019
Cytat: Guilder
No ale w HL3 już chyba nikt nie wierzy.
Mówcie za siebie!
0 kudosTheCerbis   @   10:46, 07.02.2019
Cytat: IgI123
Cytat: Guilder
No ale w HL3 już chyba nikt nie wierzy.
Mówcie za siebie!
Właśnie!
Dodaj Odpowiedź