Horizon II: Forbidden West zaoferuje tryb wydajności na PlayStation 5

W Horizon II: Forbidden West na PlayStation 5 znajdziemy dwa tryby działania. Jeden nastawiony będzie na wyższą jakość oprawy, a drugi na wyższą wydajność. Co nieco na temat gry dowiadujemy się z całkiem interesującego wywiadu.

@ 03.06.2021, 20:22
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, ps5

Horizon II: Forbidden West zaoferuje tryb wydajności na PlayStation 5

Horizon II: Forbidden West to jedna z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych gier, zmierzających do posiadaczy PlayStation 5. Tytuł nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery, ale jest spora szansa, że zadebiutuje jeszcze w tym roku. Jeśli zdecydujecie się na wydanie przeznaczone dla PS5, będziecie mogli wybrać pomiędzy wyższą jakością grafiki, a wyższą wydajnością.

Nowe informacje na temat Horizon II: Forbidden West docierają do nas za sprawą wywiadu z deweloperami, jaki przeprowadziła redakcja Game Informera. To właśnie w jego trakcie dyrektor gry, Mathijs de Jonge, potwierdził, że w Forbidden West będziemy w stanie grać nawet w 60 klatkach na sekundę. Wystarczy, że zdecydujemy się na tryb ustawiający priorytet na wydajność.

Z tego samego wywiadu wynika, że w produkcji będzie sporo wertykalności. Chodzi o to, że gdy natrafimy na jakąś przeszkodę, nie zawsze będziemy musieli obejść ją dookoła. Najczęściej możliwe będzie znalezienie jakiejś alternatywnej ścieżki - np. prowadzącej ponad danym obiektem/górą - co znacząco wpłynie na eksplorację. Łatwiej będziemy w stanie też zejść na dół za sprawą specjalnej lotni.

Horizon II: Forbidden West to oczywiście mnóstwo innych zmian, w tym m.in. całkowicie przeprojektowane drzewko umiejętności, wspierające wiele różnych stylów zabawy. W trakcie rozgrywki usłyszymy dźwięk 3D i skorzystamy z wszystkich możliwości kontrolera DualSense - z haptyką i sprzężeniem zwrotnym na czele. Wywiad, o którym mowa znajdziecie poniżej.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosluki505   @   13:22, 04.06.2021
Ja i tak w trybie rozdzielczości gram, nie po to mam NG żeby ograniczać pokaz graficzny w grach.
1 kudosMicMus123456789   @   14:43, 05.06.2021
Ja wolę mieć ładniejsze widoki niż te 60 klatek na sekundę.
0 kudosluki505   @   18:22, 05.06.2021
Cytat: MicMus123456789
Ja wolę mieć ładniejsze widoki niż te 60 klatek na sekundę.

Oj tak byczq ;p, szczególnie jak gra ma do zaoferowania przepiękne pejzaże.
1 kudosMicMus123456789   @   20:26, 05.06.2021
Ja po prostu nigdy nie byłem jakoś szczególnie nastawiony na ilość klatek. Grało się kiedyś w gry, które miały mniej niż standardowe 30 i przechodziło się tak całą grę.
0 kudosluki505   @   22:18, 05.06.2021
Cytat: MicMus123456789
Ja po prostu nigdy nie byłem jakoś szczególnie nastawiony na ilość klatek. Grało się kiedyś w gry, które miały mniej niż standardowe 30 i przechodziło się tak całą grę.

Kiedyś nie było takiego szału na klatki, a teraz "bo youtuber ma 60 to tak musi być" trochę to śmieszne bo w 30 fpsach też da się grać. BB przeszedłem na 30 klatkach i ta gra to było moje najlepsze przeżycie jeśli chodzi o soulsy w połączeniu z horrorem. Albo te biadolenie "Nie zagram w grę bo nie ma 30 fpsów, i 50k rozdzielczości" -.-. I żeby nie było nie piszę tego bo mam słaby sprzęt, bo mam topową kartę i procek ale no c'mon gra się w gry a nie klatki, no chyba ze gra spada do 15 wtedy już nawet sam komfort gry jest faktycznie słaby.
1 kudosLucas-AT   @   23:30, 05.06.2021
Najlepiej więc zostawić graczom wybór i każdy będzie zadowolony. Ja wybieram tryb 60 klatek. W Demons Souls z trudem mogłem znaleźć graficzne różnice pomiędzy trybem wydajności a jakością obrazu (dzięki bardzo dobrej techniki rekonstrukcji), a różnica w płynności jest ogromna, więc dla mnie wybór był jasny. Jeśli to jest 1440p, to nadal wygląda ostro. Wychowałem się jednak na konsolach, więc nie mam problemu by grać też w 30 klatkach.
Dodaj Odpowiedź