Premiera Halo Infinite nastąpi jesienią 2021 roku

Deweloperzy wykorzystają dodatkowy czas na to, by doszlifować oprawę wizualną.

@ 09.12.2020, 14:08
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one, xbox x/s

Premiera Halo Infinite nastąpi jesienią 2021 roku

Halo Infinite miało zadebiutować na rynku tegorocznej jesieni, tak się jednak nie stało i premierę przesunięto na przyszły rok, bez podania choćby przybliżonego nowego terminu. Wreszcie jednak dowiedzieliśmy się kiedy mniej więcej oczekiwać nowego przedsięwzięcia studia 343 Industries.

Deweloperzy ujawnili na swoim blogu, że w Halo Infinite będziemy w stanie zagrać jesienią 2021 roku, czyli w sumie zaskoczenia nie ma. Twórcy dodatkowy rok przeznaczą na dopieszczenie wszystkiego, a w szczególności oprawy wizualnej, na którą narzekali gracze po zobaczeniu rozgrywki. Co ciekawe, fani nie byli odosobnieni w krytykowaniu grafiki.

"Wiele z tego, co mówiła społeczność zgadzało się z naszymi odczuciami. Pracowaliśmy już nad elementami pokroju niebezpośredniego światła, materiałami, roślinnością oraz renderingiem drzew; chmurami, ilością detali, a także jakością modeli postaci", wyjaśnił dyrektor artystyczny, Neill Harrison.

"Fragment z lipca był naprawdę pracą-w-toku, jeśli chodzi o technologię; oraz rozsądnym zestawem funkcji od globalnej illuminacji oraz dynamicznej progresji dnia, do renderingu napędzanego przez GPU, a także VRS - wszystkie one powstawały. Niektóre z tych rozwiązań nie były tak dopieszczone, jakbyśmy sobie tego życzyli", dodał manager rozwoju grafiki, Ani Shastry.

Po całym zamieszaniu do 343 Industries dołączył weteran branży, Joseph Staten, który wcześniej pracował w Bungie i zajmował się oczywiście cyklem Halo. Miał on już przyjemność przebrnąć przez całą kampanię i był nią "zaszkowany".

"W pierwszym tygodniu pracy, przeszedłem całą kampanię Infinite. Dwukrotnie. Byłem zaszokowany - w możliwie najlepszym tego słowa znaczeniu - tym, co udało się zrobić ekipie".

"Infinite to zdecydowanie najrozleglejsze i najbardziej rozbudowane Halo w historii. Dlaczego na to zdecydowała się ekipa? Bo wiedzą, że zwiedzanie i swoboda są kluczowe w doświadczeniu Halo".

Trzymamy oczywiście kciuki za deweloperów i mamy nadzieję, że do premiery Halo Infinite dojdzie bez żadnych kolejnych komplikacji. Grać będziemy wówczas na PC, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?