The Last of Us: Part II z czterema milionami sprzedanych kopii
Najnowsze przedsięwzięcie studia Naughty Dog sprzedaje się wyśmienicie.
Sony ogłosiło, że od czasu premiery The Last of Us Part II sprzedano ponad 4 miliony egzemplarzy superprodukcji zaprojektowanej przez zasłużone studio Naughty Dog.
W Europie, w przedsprzedaży, The Last of Us Part II przyćmiło zamówienia Spider-Mana w tym samym okresie od premiery, co można nazwać świetnym osiągnięciem. Mimo opóźnień, przecieków i kontrowersji z grą, z pewnością stanie się ona sprzedażowym hitem Sony.
Neil Druckmann, dyrektor kreatywny The Last of Us Part II, wyraził uznanie dla fanów, którzy czekali na projekt od sześciu lat.
"Postanowiliśmy opowiedzieć nowy rodzaj historii, która dotyczy trudnych tematów i stanowiłaby nieoczekiwane wyzwanie. Słyszenie, jak to doświadczenie odbiło się echem u tak wielu z was, i obserwowanie tego rodzaju rozważnych dyskusji, które wywołało, było tak niesamowite" - powiedział deweloper.
Druckmann świętował także wysiłki sprzedażowe Naughty Dog. "Nie możemy sobie wyobrazić większego zaszczytu, niż ujrzenie tej samej pasji odzwierciedlonej przez ludzi w nią grających" - dodał. "Dziękujemy za pomoc w osiągnięciu tego niesamowitego kamienia milowego".
The Last of Us Part II jest już dostępne na PlayStation 4. Koniecznie przeczytajcie naszą recenzję.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler