Yakuza: Like a Dragon pobiło rekord sprzedażowy cyklu
Jak mówi Sega, Yakuza: Like a Dragon osiągnęło najwyższą cyfrową sprzedaż w historii serii, co jest kolejnym osiągnięciem kultowego cyklu.
Producent serii Yakuza, Toshihiro Nagoshi, opowiedział o sukcesie Yakuza: Like a Dragon i ogłosił, że najnowszy projekt z tego cyklu osiągnął najwyższą cyfrową sprzedaż w historii.
Yakuza 7: Like a Dragon, czyli następca Yakuza 6: The Song of Life, sprzedało się w liczbie 400 000 egzemplarzy - zarówno jeśli chodzi o klasyczną, jak i elektroniczną dystrybucję - w Japonii oraz w Azji. W grze system "bitwy RPG na żywo" pozwala graczom korzystać z wezwań i ataków drużynowych, które wpływają na otoczenie wokół postaci.
"Walka jest ciągle w toku", powiedział główny producent Masayoshi Yokoyama. "Z wyjątkiem niektórych bossów, gdy spotkasz wroga, bitwa rozpocznie się od miejsca, w którym stoisz".
Ponadto, odpowiadając na pytanie fanów, Nagoshi powiedział, że jest zaskoczony miłością do Goro Majima. Osobowość antagonisty jest dziwna i zła, a myślał, że gracze nie będą bardziej zainteresowani jego rolą. Studio Ryu Ga Gotoku nigdy nie dążyło do tego, aby postać stała się popularna, więc przyjęcie przez fanów jest dla nich raczej zabawne i przyjemne. Nagoshi dodał, że nie ma sensu próbować stworzyć sympatycznej postaci, ponieważ często prowadzi to do odwrotnego efektu.
Yakuza: Like a Dragon jest już dostępne na PlayStation 4 w Japonii, a na całym świecie pojawi się później w 2020 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler