Godfall to nowy slasher od Gearbox, mający zadebiutować na PC oraz PlayStation 5

Godfall będzie jedną z pierwszych gier dostępnych na konsoli PlayStation 5.

@ 13.12.2019, 09:41
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5

Godfall to nowy slasher od Gearbox, mający zadebiutować na PC oraz PlayStation 5

Podczas The Game Awards 2019 firma Gearbox zapowiedziała i zaprezentowała swoje najnowsze dzieło. Projekt zatytułowany Godfall, a mający zadebiutować w przyszłym roku.

Godfall to slasher z naciskiem na pozyskiwanie lootu, dlatego deweloperzy nazwali reprezentowany przez niego gatunek looter-slasher. Konkretnej premiery nie ujawniono, ale wiemy, że grać będziemy w przyszłym roku oraz na PlayStation 5 oraz PC.

Gearbox podejmie się wydania Godfall, a za jego stworzeniem stoi studio Counterplay Games. Gra jest reprezentantem gatunku RPG akcji, którego akcja została umiejscowiona w świecie fantasy. Wydarzenia w niej obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, walcząc, rozwijając swoje umiejętności i eksplorując otoczenie.

Godfall będzie się dało ograć samodzielnie lub w ramach trzyosobowej współpracy. Premiera, jak wspomniałem, na PC oraz PlayStation 5, a zatem grać będziemy pod koniec 2020 roku.


Sprawdź także:
Godfall

Godfall

Premiera: 12 listopada 2020
PC, PS5, PS4, XBOX ONE, XBOX X/S

Godfall to produkcja studia Counterplay Games, która powstała pod egidą firmy Gearbox Software. Tytuł to slasher z naciskiem na pozyskiwanie ekwipunku obficie wypadająceg...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosluki505   @   13:31, 13.12.2019
Jakoś mega spektakularnie to nie wygląda, dużo blura i to wszystko. PS4 ma lepiej wyglądające i okraszone większą ilością detali gry wg mnie. Do tego gra na 100% tak nie będzie wyglądała i będzie zdowngrade'owana żeby było 4k i 30 fpsów chociaż, bo chyba nikt nie jest taki naiwny i w 60 fpsów czy 120 w 4K to nie wierzy przy tej specyfikacji prawda?
1 kudosbalic87   @   10:54, 23.12.2019
Cytat: luki505
Jakoś mega spektakularnie to nie wygląda, dużo blura i to wszystko. PS4 ma lepiej wyglądające i okraszone większą ilością detali gry wg mnie. Do tego gra na 100% tak nie będzie wyglądała i będzie zdowngrade'owana żeby było 4k i 30 fpsów chociaż, bo chyba nikt nie jest taki naiwny i w 60 fpsów czy 120 w 4K to nie wierzy przy tej specyfikacji prawda?
Prawda ! Swiete slowa
1 kudosgajda1000   @   11:10, 23.12.2019
Cytat: luki505
Jakoś mega spektakularnie to nie wygląda, dużo blura i to wszystko. PS4 ma lepiej wyglądające i okraszone większą ilością detali gry wg mnie. Do tego gra na 100% tak nie będzie wyglądała i będzie zdowngrade'owana żeby było 4k i 30 fpsów chociaż, bo chyba nikt nie jest taki naiwny i w 60 fpsów czy 120 w 4K to nie wierzy przy tej specyfikacji prawda?


W mojej głowie od zawsze siedzi PC Masterrace, ale... przypomnijcie sobie startowe tytuły na PS3 i PS4. Nie powalały. Podobnie będzie i tutaj. Dopiero taki The Lst Of Us, czy tam Gran Turismo 6 oddały moc drzemiącą w konsolach. Tutaj będzie identycznie, za 2 lata rozwinąskrzydła, na start rewelacji nigdy nie było.. no chyba, że za czasów PSX i potem PS2.
1 kudosluki505   @   17:30, 23.12.2019
Cytat: gajda1000
Cytat: luki505
Jakoś mega spektakularnie to nie wygląda, dużo blura i to wszystko. PS4 ma lepiej wyglądające i okraszone większą ilością detali gry wg mnie. Do tego gra na 100% tak nie będzie wyglądała i będzie zdowngrade'owana żeby było 4k i 30 fpsów chociaż, bo chyba nikt nie jest taki naiwny i w 60 fpsów czy 120 w 4K to nie wierzy przy tej specyfikacji prawda?


W mojej głowie od zawsze siedzi PC Masterrace, ale... przypomnijcie sobie startowe tytuły na PS3 i PS4. Nie powalały. Podobnie będzie i tutaj. Dopiero taki The Lst Of Us, czy tam Gran Turismo 6 oddały moc drzemiącą w konsolach. Tutaj będzie identycznie, za 2 lata rozwinąskrzydła, na start rewelacji nigdy nie było.. no chyba, że za czasów PSX i potem PS2.


Spójrz Infamous SS, Killzone Shadowfall czy Driveclub albo Bloodborne to są gry kolejno 2013, 2014 i 2015 rok a już w 2013 roku Killzone miażdżył jaja a tutaj żadnego wow, żadnego "o kurcze to jest super NG grafika", jeśli gra na trailerze tak wygląda to można się spodziewać jak będzie wyglądała sama gra po downgradach bo znajac zycie konsole takie super nie będą jak to opisują Sony wraz z developerami. Zobacz przeskok w przypadku PS2 na PS3 tam był tak kolosalny przeskok że ludzie musieli kompy zmieniać a teraz GTX 680(2012 rok), AC Odyssey gra z 2018 roku i medium detale 40 klateczek i jechana gdzie Gothic 3 jak wychodził to topowe sprzęty zarzynał o crysisie nie wspomnę. Dla mnie starczy 30 fpsów i gra na high/ultra detalach a taki sprzęt jaki posiadam zapewne zapewni mi to przez całą kolejną generacje + konsola dla eksów rzecz jasna.
1 kudosbalic87   @   13:15, 29.12.2019
PS4 pokazal swoja moc juz na starcie na przykladzie Killzone SF, a xbox 360 w rok po premierze przyniosl graficzna rewolucje w gears of war.
0 kudosluki505   @   16:50, 29.12.2019
Cytat: balic87
PS4 pokazal swoja moc juz na starcie na przykladzie Killzone SF, a xbox 360 w rok po premierze przyniosl graficzna rewolucje w gears of war.

A PS5 nie reprezentuje skoku graficznego takiego jaki miało w/w PS4.
0 kudosgajda1000   @   11:30, 30.12.2019
Cytat: luki505
Cytat: balic87
PS4 pokazal swoja moc juz na starcie na przykladzie Killzone SF, a xbox 360 w rok po premierze przyniosl graficzna rewolucje w gears of war.

A PS5 nie reprezentuje skoku graficznego takiego jaki miało w/w PS4.


Bo takiego skoku już nie będzie. Gry zaszły (graficznie) już wystarczająco daleko. Ray tracing już widzieliśmy 2 lata temu, więc nie dziwota, że oprawa w PS5 nie zaskakuje, jak to miało miejsce np między ps2-ps3, gdzie konsola byłą nie 4-5 razy mocniejsza od poprzednika, tylko 40 razy. Ogólnie rynek konsolowy napędza i zawsze jakoś tam napędzał rynek developingu oraz PC pod względem oprawy gier. Lepiej na pewno będzie, ale jak ma się mocnego PieCa, to nie ma sensu (wg. mnie) wydawać 2 tyś. zł na konsolę.
0 kudosGuilder   @   14:26, 30.12.2019
PS4 i skok graficzny? Ależ ludzie mają krótką pamięć.
0 kudosluki505   @   20:39, 30.12.2019
Cytat: Guilder
PS4 i skok graficzny? Ależ ludzie mają krótką pamięć.

A może nie? Spójrz jak wygląda Killzone czy Infamous SS bo chyba masz krótką pamięć ewidentnie. Oświetlenie, detale, mimika sorry ale był skok, nie tak wielki jak pomiędzy PS2 a PS4 ale wiekszy niż to co prezentują między PS4 a PS5.
1 kudosbalic87   @   10:40, 31.12.2019
Cytat: luki505
Cytat: Guilder
PS4 i skok graficzny? Ależ ludzie mają krótką pamięć.

A może nie? Spójrz jak wygląda Killzone czy Infamous SS bo chyba masz krótką pamięć ewidentnie. Oświetlenie, detale, mimika sorry ale był skok, nie tak wielki jak pomiędzy PS2 a PS4 ale wiekszy niż to co prezentują między PS4 a PS5.
Zgadzam sie, przedewszystkim byla znacznie wieksza roznica pomiedzy iloscia posiadanej pamieci. A teraz wzrostu z 8GB na 16GB w przypadku PS5 raczej nie mozna nazwac skokiem technologicznym a zwyklym upgrade.
Dodaj Odpowiedź