Twórcy cyklu Wolfenstein uważają, że nie powstałby on pod opieką innego wydawcy

Bethesda wciąż duży nacisk kładzie na doznania dla pojedynczego gracza.

@ 29.03.2018, 11:34
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Twórcy cyklu Wolfenstein uważają, że nie powstałby on pod opieką innego wydawcy

Pierwsza i druga część współczesnego cyklu Wolfenstein to naprawdę wyśmienite shootery - klimatyczne, angażujące i okraszone świetną mechaniką rozgrywki. Kreatywny dyrektor przedsięwzięcia uważa, że nie istniałyby one, gdyby nie firma Bethesda.

"Wydaje mi się, że nie ma niczego podobnego do gier, jakie my wydajemy", powiedział Jens Matthies z Machine Games. "To pierwszoosobowe shootery u podstaw, ale jeśli chodzi o klimat oraz zwroty akcji mamy nacisk na fabułę - nie wydaje mi się żeby jakikolwiek inny wydawca pozwolił nam przygotować coś takiego".

Jeśli spojrzymy na zestaw gier od firmy Bethesda, faktycznie dostrzec można wiele unikatowych projektów, których próżno szukać gdzie indziej. Są wśród nich m.in. Prey, Dishonored, The Evil Within, a także właśnie Wolfenstein. Wszystkie kładą nacisk na rozgrywkę dla jednego gracza, podczas gdy większość wydawców idzie w komponenty sieciowe, mikrotransakcje itd.

Czy w przyszłości się to zmieni? Ciężko powiedzieć. Póki Bethesda będzie na singlowych doświadczeniach zarabiać, póty z nich nie zrezygnuje.


Sprawdź także:
Wolfenstein: The New Order

Wolfenstein: The New Order

Premiera: 20 maja 2014
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

Wolfenstein: The New Order to kolejna odsłona jednego z prekursorów gatunku FPS, wydanego pierwszy raz w 1992 roku. Tym razem za jego opracowanie odpowiada szwedzka ekipa...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?