
The Evil Within 2 to kontynuacja skradankowego survival horroru TPP w klimatach rodem z amerykańskich filmów lat '80. Za projektem stoi studio Tango Gameworks z Shinji Mikami na czele - ojcem takich legendarnych serii, jak Resident Evil, Devil May Cry czy Onimusha.
Historia ponownie kręci się wokół detektywa Sebastiana Castellanosa, który odkrywa, że jego córka nie zginęła w pożarze, lecz została porwana przez grupę Mobius. Gliniarz wyrusza do innego wymiaru w miasteczku Union, stworzonego za pomocą uprowadzonej.
Rozgrywka trzyma się norm pierwszej części, choć poprawiono przesadną jej liniowość. Teraz gracze mają nie tylko większą swobodę w doborze dróg, ale również w podejmowaniu decyzji kiedy walczyć, a kiedy tylko się prześlizgnąć. Amunicja oraz zapasy nadal są bardzo skromne, zatem konfrontacje wciąż często kończą się ucieczką. Ponadto na wyposażeniu Sebastiana znajduje się komunikator pozwalający rozmawiać z Julią Kidman, pojawiającą się w poprzedniej odsłonie The Evil Within.
The Evil Within 2 działa na silniku graficznym pierwowzoru. Jako że go podrasowano, oprawa jest bardziej efektowna i wzbudza więcej emocji. Dwójka, podobnie jak jedynka, przeznaczona jest wyłącznie dla jednego gracza.
Nie ukrywam, że survival horrory to mój „konik”. Uwielbiam praktycznie wszystkie gry, które potrafią mnie przestraszyć. Niektórym udaje się to mistrzowsko, innym niekoniecznie. Jeśli macie...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler