E3 '17: God of War - syn Kratosa nie będzie ciężarem dla graczy
Producenci zadbali o sztuczną inteligencję napędzającą syna Kratosa.
God of War wraz ze swoim nowym zwiastunem wywołały pozytywny reakcje wśród graczy. Jedną z niewielu obaw związaną z mitologicznym tytułem jest syn Kratosa, a w zasadzie sztuczna inteligencja stojąca za tą postacią. Czy dzieciak nie będzie przeszkadzał nam w zabijaniu starożytnych potworów?
Producenci postanowili uspokoić fanów podczas panelu na E3 Coliseum. Ekipa deweloperska na czele z Corym Balrogiem zapewniła, że dołożyła wszelkich starań, aby niekontrolowany syn nie sprawiał problemów w rozgrywce. Oczywiście, producenci napotkali wiele kłopotów, Atreus czasem nie podążał poprawnie za ojcem, ale w tym momencie produkcji twórcy są spokojni o AI chłopca.
Producent Jeet Shroff opowiedział o ciekawym przypadku sprzed miesiąca. Kratosa i Atreusa dzieliła brama, więc deweloperzy byli pewni, że zaraz zobaczą bug związany z dzieckiem. Natomiast chłopiec znalazł małą szczelinę pod przejściem i zdołał przedrzeć się z powrotem do ojca. Miejmy nadzieję, że w finalnym produkcie będzie podobnie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler