Microsoft chwali się, że ich gry dla Project Scorpio działać będą w prawdziwym 4K
Firma odpowiada na wypowiedź szefa Sony, który przyznał, że gry dla PlayStation 4 Pro będą skalowane do 4K.
Andrew House, szef Sony Computer Entertainment, powiedział przed kilkoma dniami, że na PlayStation 4 Pro większość gier będzie skalowanych do rozdzielczości 4K. Na odpowiedź ze strony Microsoftu nie trzeba było czekać zbyt długo. Korporacja kontratakuje.
Generalny manager Microsoft Studios, Shannon Loftis, stwierdziła, że wszystkie gry opracowywane przez wewnętrzne studia giganta z Redmond będą natywnie obsługiwać rozdzielczość 4K, nie ma mowy o żadnym skalowaniu.
"Wszystkie gry, jakie tworzymy i jakie wydamy dla Scorpio, będą działać w 4K - upewniamy się w tej kwestii", powiedziała Loftis w rozmowie z USA Today.
Warto oczywiście zwrócić uwagę na to, że chodzi o gry opracowywane przez Microsoft. Nie ma w tym przypadku mowy o tytułach przygotowywanych przez deweloperów zewnętrznych, np. należących do innych wydawców.
Microsoft ewidentnie poczuł wiatr w żaglach, po tym jak Sony ujawniło finalną specyfikację techniczną PlayStation 4 Pro. Odpowiedź Amerykanów, Project Scorpio, dysponuje bowiem o 30% większą mocą obliczeniową, a przynajmniej wskazują na to dostępne obecne informacje.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler