Sony przygotowuje ponad 50 gier dla PlayStation VR

Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do technologii wirtualnej rzeczywistości. Korporacja szykuje dziesiątki gier!

@ 02.11.2015, 15:20
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Sony przygotowuje ponad 50 gier dla PlayStation VR

Sony zamierza w najbliższym czasie położyć duży nacisk na technologię wirtualnej rzeczywistości. Jak się okazuje, korporacja pracuje nad ponad 50 grami oraz demonstracjami, które mają nam pokazać możliwości oraz zalety VR. Nie wiemy kiedy dokładnie aplikacje zadebiutują, ale przynajmniej część z nich trafi w ręce konsumentów w pierwszej połowie przyszłego roku.

PlayStation VR, niegdyś zwane Project Morpheus, to nowa zabawka Sony, mająca konkurować z Oculus Riftem oraz Vive od HTC. Gadżet trafi na rynek w pierwszej połowie 2016 roku, a Japończycy już teraz zapewniają nas, że w dniu jego debiutu będziemy mieli w co zagrać. Firma przygotowuje ponad 50 różnych gier oraz demek technologicznych, mających nam pokazać możliwości wirtualnej rzeczywistości.

Lista owych produkcji pojawia się na łamach portalu Reddit, gdzie społeczność zebrała wszystkie potwierdzone projekty. Nie wiemy niestety ile z nich nadal powstaje, ile już ukończono, a o ilu zapomniano. Sony oficjalnie niczego jeszcze nie zapowiedziało, a w związku z tym zestawienie należy traktować z przymrużeniem oka.

● Atom Universe
● Adrift
● Allison Road
● ARK: Survival Evolved
● The Assembly
● Battlezone
● Crystal Rift
● Danganrompa VR
● DEAD OR ALIVE XTREME 3
● Dead Secret
● Dynasty Warriors 7 VR
● The Deep
● Dreams
● Driveclub
● The Earthlight Project
● EVE: Valkyrie
● Fated
● Final Fantasy XIV Heavensward
● Futuridium
● Get Even
● GNOG
● Godling
● Gran Turismo Sport
● Harmonix Music VR
● Hatsune Miku Project
● Headmaster
● The Hum
● IOMoon
● JoysoundVR
● Jurassic Encounter
● Keep Talking and Nobody Explodes
● Loading Human
● The London Heist
● Megaton Rainfall
● Mind: Path to Talamus
● Omega Agent
● Paranormal Activity VR
● P.O.L.L.E.N
● The Playroom VR
● Project CARS
● Q.U.B.E.²
● Radial-G
● RIGS: Mechanized Combat League
● Robinson: The Journey
● Summer Lesson
● Superhypercube
● Surgeon Simulator
● Synthesis Universe
● Technolust
● Tekken 7
● Trackmania Turbo
● Until Dawn: Rush of Blood
● Vanguard V
● VizionEck
● War Thunder
● Wayward Sky
● World War Toons

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   16:26, 02.11.2015
Ani PS4, ani XOne nie jest w stanie zapewnić dobrej oprawy graficznej potrzebnej do obsługi gogli oraz co najmniej 90 stałych klatek na sekundę, które są minimum do komfortowego grania. Na dzień dzisiejszy gogle wszelkiego rodzaju nadają się tylko i wyłącznie do pecetów, bo tylko one są wstanie prawidłowo je obsłużyć. Tyle.
0 kudosnvidek   @   16:55, 02.11.2015
Ja mam taką propozycję, może niech Ci wszyscy inżynierowie/pseudoznawcy technologii zastosowanych w urządzeniach których to jeszcze na rynku nie ma, wstrzymali się ze swoją fachową opinią do momentu premiery... Nie mówię, że nie będzie tak jak pisze Pan u góry, ale na litość boską!
0 kudosremik1976   @   17:19, 02.11.2015
Dla Twojej informacji te urządzenia można już wypróbować i wiadomo czego potrzebują do poprawnego działania. Używają ich deweloperzy i dzielą się informacjami o ich działaniu. Są również stosowane poza growym środowiskiem w których próbuje się zastosować je w innych dziedzinach i tam też można się dowiedzieć jak działają. Jeżeli gogle już się promuje to ja się ustosunkowuję do tego na "chwile obecną". W chwili obecnej uważam, że jest tak jak opisałem to wyżej i będzie trzeba wybierać między grafą, a płynnością, bo przy obecnej mocy konsol inaczej się po prostu nie da. Parametrów sprzętu nie przeskoczą. Oczywiście nie jest powiedziane, że coś się w tej kwestii nie zmieni, bo coraz częściej słychać z ust ludzi związanych z Sony o "rozważaniu" wydania nowego mocniejszego modelu konsoli. Mówi się też o zewnętrznym wzmocnieniu konsoli dodatkowym urządzeniem. To na razie tylko słowa bez pokrycia więc do tego nie mogę się ustosunkować. Masz inne zdanie... proszę bardzo, wyraź je na forum i już. Możesz podyskutować i przedstawić swoje racje lub nie, ale nie oceniaj mojej wypowiedzi, bo mam do niej prawo tak jak do tego co o tym myślę.
0 kudosnvidek   @   18:01, 02.11.2015
No ja czytałem, że PU (processing unit) to jest fakt, na necie są zdjęcia i oficjalne informacje Sony na ten temat... Ja po prostu ze swoim zdaniem poczekam sobie aż dostanę sprzęcik w swoje łapki, bo nie wiem jak to będzie działać i Ty też tego nie wiesz, a piszesz z taką pewnością jakbyś conajmniej pomagał w stworzeniu tych gogli. Dziękuję za uwagę nie szukam zwady :-P
0 kudosFox46   @   18:19, 02.11.2015
Cytat: nvidek
No ja czytałem, że PU (processing unit) to jest fakt, na necie są zdjęcia i oficjalne informacje Sony na ten temat... Ja po prostu ze swoim zdaniem poczekam sobie aż dostanę sprzęcik w swoje łapki, bo nie wiem jak to będzie działać i Ty też tego nie wiesz, a piszesz z taką pewnością jakbyś conajmniej pomagał w stworzeniu tych gogli. Dziękuję za uwagę nie szukam zwady :-P


Już można był przetestować takie gogle, Oculus od VR wiele różnic się nie będzie. Oculus wymaga jednego.... Mocnego PCta by mieć te stałe 90-120klatek i czerpać maximum przyjemności ze sprzetu.
W tym wypadku PS4 ma ciężko zapewnić stałe 60 klatek, a ty piszesz że trzeba przetestować. Owszem przetestujesz ale w grach specjalnie do tego zrobionych.
A jak już będziesz miał grę AAA jak np: Gran Turismo: SPORT to nie licz na wytryski graficzne rodem z Drive Cluba i to jeszcze przy 60 klatkach i 1080p.
Nie bez powodu, SONY już krzyczy że PlayStation VR będzie wspierane nawet na kolejną generację, to tak jakby dawali do zrozumienia że nie dają rady wykorzystać potencjału na PS4 PlayStation VR, to by się dobrze składało.

Ja wiem w co sobie pogramy na PLayStation VR w Mincrafta Rozbawiony
0 kudosremik1976   @   18:40, 02.11.2015
Spoko. Ja nie zamierzam cię atakować tylko również chcę mieć prawo do swojego zdania i jestem otwarty na dyskusję. Wyobraź sobie, że można mnie przekonać do swoich racji choć to nie jest łatwe. Puszcza oko W swoich ocenach staram się wychodzić ponad marketig, bo tam są bardziej wartościowe informacje. Ja mogę poprzeć swoją wypowiedź wypowiedziami ludzi, którzy pracują nad grami z tej listy. Ci ludzie bardzo dużo wywiadów udzielają i bardzo różnych odpowiedzi udzielają na zaskakujące pytania. Ostatnio jakiś gość w wywiadzie nazwiska nie przytoczę pracujący nad nowym Gran Turismo zapytany o wprowadzenie do gry technologi VR powiedział, że mocno muszą się zastanowić nad jej wprowadzeniem. Jako powód przytoczył problem z komfortem grania w tych goglach i dolegliwościach jakie powodują czyli problem znany od dawna. Nagle tydzień po tym wywiadzie ogłaszają GT Sport ze wsparciem dla gogli. I teraz ja mam uwierzyć, że rozwiązali wszystkie problemy z goglami w tydzień i się nie pochwalili takim sukcesem? Inni od lat sobie nie mogą z tym poradzić. Na takich właśnie wypowiedziach opieram własne i wierzę w to bardziej niż w papkę marketingową gdzie wszystko zawsze jest uber rewelacyjnie i w ogóle. Takich rzeczy trzeba szukać, bo one nie są podane na tacy, ale są dostępne. Tak to u mnie wygląda. Szukam, słucham, przekazuję i zbieram cięgi od tych którzy tego nie robią. Przyzwyczaiłem się do tego tylko nie mogę się przyzwyczaić do braku argumentów które by wyjaśniały dlaczego nie jest tak jak mówię od strony, która się ze mną nie zgadza. Chętnie wysłucham, ale do tego też już zaczynam się przyzwyczajać. Niestety w necie beczy się jak wszyscy, albo się obrywa. Własne zdanie jest niemile widziane, ale biorę ten ciężar na siebie. Puszcza oko
Dodaj Odpowiedź