Just Cause 3 - ekipa deweloperów gry kurczy się na moment przed jej premierą

Studio Avalanche, w związku z ukończeniem dwóch istotnych projektów, redukuje etaty.

@ 02.11.2015, 14:37
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Just Cause 3 - ekipa deweloperów gry kurczy się na moment przed jej premierą

Jak się właśnie dowiedzieliśmy, studio Avalanche redukuje liczbę swoich pracowników. W wyniku zmian, jakie zaszły w planie produkcyjnym dewelopera, z pracą pożegna się niestety aż 24 specjalistów. Część z nich odejdzie z głównej siedziby studia, a część z oddziału ulokowanego w Nowym Jorku.

Avalanche ukończyło dwa, dość znaczne projekty. Pierwszym z nich był wydany jakiś czas temu Mad Max, drugim jest natomiast zbliżające się Just Cause 3. W związku z tym szefostwo postanowiło zredukować nieco liczbę deweloperów, aby sprostać swoim możliwościom finansowym. Takie przejścia pomiędzy dużymi projektami, jak twierdzą przedstawiciele studia, są standardem w przypadku ekip niezależnych i nie ma powodów ku temu, aby podnosić alarm.

"Przejście pomiędzy dużymi projektami zawsze stanowi wyzwanie, szczególnie dla niezależnych deweloperów," wyjaśniał przedstawiciel studia w rozmowie z ekipą Gameinformera.

"Właśnie ukończyliśmy jeden projekt i finalizujemy kolejny. Rozpoczynając nasze nowe projekty nie byliśmy w stanie idealnie dopasować wielkości ekip do tych, jakie były poprzednio, a w wyniku tego musieliśmy zwolnić kilku utalentowanych ludzi".

Co ciekawe, twórcy już teraz zapowiadają, że część deweloperów najpewniej wkrótce zostanie ponownie zatrudnionych, albowiem takie są plany na kolejny rok. Żadne ze zwolnień nie wpłynie na gry opracowywane w studiu.

Sprawdź także:
Just Cause 3

Just Cause 3

Premiera: 01 grudnia 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Just Cause 3 to kolejna odsłona uznanej serii zwariowanych sandboksów od studia Avalanche. Jednocześnie jest to pierwsza część, która trafiła na konsole PlayStation 4 i X...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   16:05, 02.11.2015
Jak się tak czyta o ruchach kadrowych w różnych studiach można stwierdzić, że to brutalny zawód, to w sumie trochę okrutne. Po za tym pracujesz, tworzysz coś i w sumie nie wiesz czy po skończeniu projektu nie pożegnasz się z pracą.