Dying Light - nowa gra Techlandu!
Firma Techland i Warner Bros. zapowiadają nową grę z gatunku survival horror - produkcję, w której niczym nieskrępowaną akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, a jej tytuł to Dying Light.
bigboy177 @ 23.05.2013, 16:06
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Firma Techland i Warner Bros. zapowiadają nową grę z gatunku survival horror - produkcję, w której niczym nieskrępowaną akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, a jej tytuł to Dying Light. Premiera nastąpi w 2014 roku, platformy docelowe to natomiast komputery PC, jak również konsole: Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3.
Najważniejszymi założeniami Dying Light ma być w pełni otwarty świat oraz rozległe tereny miejsce, które będziemy w stanie dowolnie przemierzać. Świat został spustoszony przez straszną epidemię, a głównym zadaniem gracza będzie przetrwanie w tym jakże niegościnnym środowisku. Będziemy szukać zapasów, tworzyć broń i odpierać ataki zainfekowanych - można pewnie rzec po prostu Zombie. W grze niezwykle ważna będzie progresja dnia i nocy, albowiem przetrwanie pod osłoną nocy będzie niezwykle trudne. Oponenci staną się trudniejsi, a widoczność istotnie spadnie.
Oczywiście wszyscy są niezwykle zadowoleni z nawiązanej współpracy, nie szczędząc pochlebnych słów w stronę nowego partnera. Najpierw Kevin Kebodeaux, Wiceprezes ds. Operacyjnych i Sprzedaży obu Ameryk, Warner Bros. Interactive Entertainment.
“Cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Techland przy Dying Light, oryginalnym interaktywnym doznaniu na konsole nowej generacji. Partnerstwo z Techlandem pozwala nam połączyć ich odnoszącą sukcesy działalność developerską z unikalną ekspertyzą wydawniczą Warner Bros. Interactive Entertainment przy pracy nad tym tytułem.”
A teraz głos zabiera Paweł Marchewka, prezes firmy Techland:
„Technologia kolejnej generacji konsol pozwoliła nam stworzyć naprawdę dynamiczny, otwarty świat ze zmieniającym całą rozgrywkę cyklem dnia i nocy. Innowacyjne poruszanie się w stylu parkour pozwala graczom na nieskrępowaną eksplorację, a konstruowanie uzbrojenia dodaje głębi gatunkowi action survival.”
Zapowiada się całkiem ciekawie, oby tylko plany przełożyły się na rzeczywistość, bo wiadomo jak to często jest z marketingowymi obietnicami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler