Ekipa odpowiedzialna za Kingdoms of Amalur: Reckoning jednoczy się pod szyldem Impossible Studios

Nad Kingdoms of Amalur: Reckoning czuwały dziesiątki utalentowanych programistów, którzy po rozpadzie studia Big Huge Games trafili na bruk.

@ 09.08.2012, 18:50
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360, mob, inne

Ekipa odpowiedzialna za Kingdoms of Amalur: Reckoning jednoczy się pod szyldem Impossible Studios

Nad Kingdoms of Amalur: Reckoning czuwały dziesiątki utalentowanych programistów, którzy po rozpadzie studia Big Huge Games trafili na bruk. Pomocną dłoń wyciągnął do nich Epic, tworząc specjalny oddział w Baltimore. Właśnie dostaliśmy informację, że filia znajdująca się na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych została przekształcona w Impossible Studios i ruszyła z wykonywaniem poleconych jej zadań.

Pierwszym z nich będzie dokończenie prac i nadanie ostatecznego szlifu nadchodzącemu Infinity Blade: Dungeons. Tytuł powstaje z myślą o nowszych urządzeniach Apple i już na obecnym etapie produkcji zachwyca oprawą audiowizualną oraz charakterystyczną dla konsol stacjonarnych wysokobudżetowością.

Obie firmy są niezwykle zadowolone z podpisania partnerskiej umowy i wierzą, że razem są w stanie stworzyć wiele oryginalnych i zachwycających projektów. Nam pozostało ściskać za nie kciuki i cieszyć się ze szczęśliwego zakończenia.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosroxa175   @   19:32, 09.08.2012
Bardzo dobrze, że w końcu mają znowu pracę. Mi tam KoA się podobało, szkoda, że nie odniósł sukcesu..
0 kudosKattowitz   @   19:43, 09.08.2012
Amalur jest niesamowite i starczyło mi na długie godziny dobrej rozrywki Uśmiech Jak wyżej, cieszę się, że ludziska trafili pod dobre skrzydła i - co najważniejsze - świetnie że znów tworzą Szczęśliwy
0 kudoslukas94mos   @   22:21, 09.08.2012
Widze że Epic ma sie dobrze skoro stawia na takich a nie innych ludzi, spójrzmy chociażby n People Can Fly, z tego co mi wiadomo Epic tam coś im pomógł w wydaniu Bulletstorma Uśmiech
0 kudoszvarownik   @   22:52, 09.08.2012
Cytat: lukas94mos
Widze że Epic ma sie dobrze skoro stawia na takich a nie innych ludzi, spójrzmy chociażby n People Can Fly, z tego co mi wiadomo Epic tam coś im pomógł w wydaniu Bulletstorma Uśmiech
Cytat: lukas94mos
Widze że Epic ma sie dobrze skoro stawia na takich a nie innych ludzi, spójrzmy chociażby n People Can Fly, z tego co mi wiadomo Epic tam coś im pomógł w wydaniu Bulletstorma Uśmiech
Nie pomógł, tylko zrobił, w końcu PCF to od kilku lat Epic Games
0 kudosMarcus00   @   02:11, 10.08.2012
Epic inwestuje w takich ludzi a potem ma z tego zyski, ci ludzie zresztą też. Dobra firma. Uśmiech
0 kudospscorpio   @   12:28, 10.08.2012
No to trzymam kciuki za kolejne tytuły Uśmiech Osobiście nie grałem w KoA:R, ale z tego co widziałem prezentuje się świetnie. Niestety jeszcze poczekam, aż trochę stanieję, a wtedy na pewno się zaopatrzę w ten tytuł Dumny
0 kudosLoczek3545   @   14:48, 10.08.2012
To teraz zostało tylko Epic'owi zakupić prawo na stworzenie seqela i będzie spoko Dumny . Kurcze jak by naprawdę tak się stało to bym był w niebo wzięty Uśmiech . Dobrze sobie tak czasem pomarzyć, no nie? Szczęśliwy
0 kudosgregory16mix   @   21:10, 10.08.2012
Ja mam tylko nadzieję, że powrócą do prac nad grami na "potężne" platformy Uśmiech Ale dobrze, że robotę w ogóle mają.
Dodaj Odpowiedź