
Kingdoms of Amalur: Reckoning to egranizacja dzieł pisarza R. A. Salvatore. Tytuł stanowi reprezentanta gatunku action RPG, tak więc oferuje nie tylko rozbudowany wątek fabularny, lecz również dynamiczne pojedynki z setkami niemilców.
Przed rozpoczęciem rozgrywki w Kingdoms of Amalur: Reckoning wybieramy jeden z trzech archetypów bohatera. Przed graczem staje wojownik, łotrzyk oraz mag. Każdy z nich może występować zarówno pod postacią mężczyzny, jak i kobiety. Gra nie oferuje ras innych od człowieka.
Po wybraniu klasy postaci, nie jesteśmy zmuszeni podróżować określoną ścieżką rozwoju. Nasz protagonista jest w stanie mieszać umiejętności różnych herosów, tak więc nic nie stoi na przeszkodzie by posiadać łotrzyka korzystającego z ciężkiego oręża lub wojownika, władającego zaklęciami magicznymi. Wszystko stoi przed graczem, a mieszanki klas postaci to jeden ze sposobów różnicowania zabawy.
Niezwykle istotnym elementem Kingdoms of Amalur: Reckoning jest walka. Producent stworzył ją w taki sposób, że jest dynamiczna, efektowna, ale zarazem łatwa do opanowania. Polecenia wydajemy jednym tylko przyciskiem, odpowiednio rozdzielając kolejne wciśnięcia. Jak na action RPG przystało, przejścia pomiędzy magią, a orężem są płynne i stanowią świetny sposób na zdobycie przewagi nad wrogiem.
Kingdoms of Amalur: Reckoning działa na zaawansowanym silniku graficznym, wykorzystującym możliwości nowoczesnych komputerów, jak również konsol trzeciej generacji.
Kingodms of Amalur: Reckoning jest miksem trzecioosobowej gry akcji z elementami produkcji RPG, osadzoną w baśniowym świecie Amalur, a wyprodukowanym przez studio 38 Studios (znane głównie za sprawą A...
Przyznam szczerze, że minione EA Showcase nie należało do wybitnie bogatych. Tytułów w sumie nie było tak dużo, a i informacji na ich temat poskąpiono. Mimo to warto było zaglądnąć do Londynu, choćby ...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler