Kingdoms of Amalur: Reckoning (PC) - okladka

Kingdoms of Amalur: Reckoning (PC)

Premiera:
07 lutego 2012
Premiera PL:
10 lutego 2012
Platformy:
Gatunek:
RPG / Przygodowa
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (58)Gram (25)Ukończone (20)Kupię (15)

Opis Kingdoms of Amalur: Reckoning (PC)
The_Boss @ 19:23 02.06.2010
Maciej "The_Boss" Warsiewicz

Śr. długość gry: 47h 24min

+ czaswięcej

Kingdoms of Amalur: Reckoning to egranizacja dzieł pisarza R. A. Salvatore. Tytuł stanowi reprezentanta gatunku action RPG, tak więc oferuje nie tylko rozbudowany wątek fabularny, lecz również dynamiczne pojedynki z setkami niemilców.

Przed rozpoczęciem rozgrywki w Kingdoms of Amalur: Reckoning wybieramy jeden z trzech archetypów bohatera. Przed graczem staje wojownik, łotrzyk oraz mag. Każdy z nich może występować zarówno pod postacią mężczyzny, jak i kobiety. Gra nie oferuje ras innych od człowieka.

Po wybraniu klasy postaci, nie jesteśmy zmuszeni podróżować określoną ścieżką rozwoju. Nasz protagonista jest w stanie mieszać umiejętności różnych herosów, tak więc nic nie stoi na przeszkodzie by posiadać łotrzyka korzystającego z ciężkiego oręża lub wojownika, władającego zaklęciami magicznymi. Wszystko stoi przed graczem, a mieszanki klas postaci to jeden ze sposobów różnicowania zabawy.

Niezwykle istotnym elementem Kingdoms of Amalur: Reckoning jest walka. Producent stworzył ją w taki sposób, że jest dynamiczna, efektowna, ale zarazem łatwa do opanowania. Polecenia wydajemy jednym tylko przyciskiem, odpowiednio rozdzielając kolejne wciśnięcia. Jak na action RPG przystało, przejścia pomiędzy magią, a orężem są płynne i stanowią świetny sposób na zdobycie przewagi nad wrogiem.

Kingdoms of Amalur: Reckoning działa na zaawansowanym silniku graficznym, wykorzystującym możliwości nowoczesnych komputerów, jak również konsol trzeciej generacji.


Wkład w encyklopedię mieli:   Gilberto, Dirian,
PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Kingdoms of Amalur: Reckoning (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKattowitz   @   14:13, 01.07.2012
Amalur nie jest standardowym i stereotypowym cRPG z dziada pradziada jak te wymienione przez Ciebie. I niestety widać, że długo nie grałeś, bo sypiesz tu nieco nieodpowiednimi argumentami - świat jest naprawdę rozbudowany i pełen niespodzianek do odkrycia, grafika jest barwna (o matulu, Wy to byście chyba tylko klimaty mroczne, ponure i depresyjne widzieli... idźcie sobie w ponury jesienny wieczór na cmentarz, a nie za takie gry łapcie xD) i niekonwencjonalna, w bardzo szczegółowych bajecznych klimatach (nie wiem skąd wziął Ci się tutaj brak szczegółowości...), a sterowanie absolutnie nie jest toporne. Osobiście nie cierpię gier z konsolowym sterowaniem i rzadko się w tym ogarniam, ale w Amalurze już po godzinie siekłam i słałam zaklęcia bez najmniejszego problemu Szczęśliwy
Z tępymi dialogami muszę się tutaj zgodzić, ale w tego typu "konsolówkach" dialogi redukowane są zwykle do pomocy przy zdobywaniu questów i objaśnianiu fabuły. I zaakceptuję jeszcze argument nudy, a raczej monotonii. Po kilkunastu godzinach gry naprawdę rozgrywka zaczyna nużyć ^^"
Nie uważam gry za złą, a wiem, że jest jedną z lepszych. Grałam dość długo, by móc to stwierdzić szczerze i z czystym sumieniem Uśmiech
0 kudosKilmoel   @   12:59, 17.12.2012
UF kupiłem, UF zainstalowałem, O KURDE GRAM, dobra gierka, dla mnie ciekawa pod względem grafiki, ale jest w niej wiele więcej dobrego
0 kudosremik1976   @   22:59, 15.06.2013
Czy ktoś ukończył tą grę na 100%? Pytam bo chciałbym się dowiedzieć czy te quest'y się kiedykolwiek kończą. Mam już za sobą 102h gry i questów wciąż przybywa i nie wiem czy mam grać dalej czy nie ma już sensu, bo to "niekończąca się opowieść".
0 kudosMicMus123456789   @   11:46, 16.06.2013
Chyba jakieś zakończenie jest, bo ludzie czas ukończenia podają.
0 kudossebogothic   @   12:05, 16.06.2013
Nie trzeba kończyć gry na 100% aby podać czas ukończenia. Takiego Skyrima ktoś może ukończyć w 20h, a inny w 100h.
0 kudosMicMus123456789   @   13:00, 16.06.2013
Znaczy miałem na myśli, że gra ma jakiś wątek główny, który można skończyć.

W skyrim też można w nieskończoność robić zadania tylko po co?
0 kudossebogothic   @   13:34, 16.06.2013
Cytat: MicMus123456789
W skyrim też można w nieskończoność robić zadania tylko po co?

A remikowi właśnie o to chodziło Konsternacja
0 kudosremik1976   @   13:40, 16.06.2013
Wątek główny nie jest za długi i jest tylko małym procentem możliwości gry, jest co robić po jego zakończeniu. Teraz gram właściwie tylko dla trofeów i pytam się dlatego, że mam w jednym osiągnięciu przekonać z powodzeniem 50 osób i jeżeli tych misji w sumie będzie np. 150 to musiałbym zaczynać grę od początku z uwagi na to, że nie miałem od początku rozwiniętej dobrze zdolności perswazji i za dużo prób skończyło się niepowodzeniem, a nie ma za dużo okazji do przekonywania kogoś.
0 kudossebogothic   @   14:32, 16.06.2013
Z tego co słyszałem zadania poboczne są generowane losowo, więc nie powinieneś mieć trudności ze skompletowaniem osiągnięć. Zawsze też możesz poszukać w poradnikach, czy wszystkie typy zadań są generowane w nieskończoność.
0 kudosshuwar   @   07:59, 20.09.2013
Już pewnie dawno miałbym tą grę gdyby nie brak spolszczenia, co przy RPGu dla mnie to dyskwalifikacja. Wolałbym wiedzieć w 100% o co chodzi w zadaniu. Ktoś z Was miał styczność z tym spolszczeniem dostępnym w sieci? To podobno jakaś wersja beta i chyba prace umarły.
0 kudosremik1976   @   08:55, 20.09.2013
@shuwar gra jest na tyle intuicyjna, że bez problemu można sobie z nią poradzić bez spolszczenia i wiedzieć o co w niej chodzi bez znajomości języka angielskiego.
0 kudosshuwar   @   09:43, 20.09.2013
Mówisz, czyli questy nie są zbudowane na dialogach między postaciami, z których trzeba domyśleć się co jest do zrobienia?
No to może faktycznie poszukam jakiś promocji na KoA Uśmiech
0 kudosremik1976   @   10:02, 20.09.2013
Są zbudowane na dialogach, ale w taki sposób, że wiesz co masz zrobić. Nie ma tam jakiś zbędnych opowiastek postaci. Dostajesz zadanie i tyle. Nie trzeba wypełniać każdego questa i nawet nie każdy uda ci się wypełnić, ale główny wątek jest bardzo zrozumiały i przejrzysty. Poboczne questy głównie skupiają się na zbieractwie lub wyeliminowaniu jakiś przeciwników, więc też nie stanowią problemu. Warto jednak zapoznać się z drzewkiem umiejętności i zrozumieć działanie poszczególnych umiejętności, bo mają duże znaczenie podczas wykonywania questów, ale z tym też na pewno dasz sobie radę.
0 kudossebogothic   @   19:32, 20.09.2013
Dla mnie też brak spolszczenia wykluczył tą grę. Pewnie bez problemu bym sobie poradził, bo gra jest bardziej nastawiona na walkę niż fabułę. W miarę kapowałem co się dzieje w L.A. Noire, w pierwszych misjach, ale mimo wszystko czułem, że sporo tracę i teraz czekam na spolszczenie, które powinno wyjść w przyszłym roku Puszcza oko
Co do Amalura to pewnie się skuszę jak natrafię na jakąś promocję albo będzie w CDA.
0 kudosJacen22   @   20:54, 04.05.2014
Reckoning jest najlepszym RPG jaki był dla mnie. Wciągnął mnie lepiej niż Wiedźmin 2 Dumny Nie lubię za bardzo RPG więc to pewnie dlatego. Ale... ale Reckoning ma to coś.

Niektóre ciosy są po prostu epickie ( gniew rulez) ciekawe projekty postaci. Początek trudny nie ma potów, kasy i dobrego ekwipunku. Trzeba często uciekać przed siłami przeciwnika. Ciekawe questy a ich jest mnóstwo. (klanowe misje są najlepsze) Ogólnie solidne 9,5/10 bo do grafiki przekonać się nie mogłem. Ale grafika nie ważna. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź