Brink wprowadza 'coś nowego do gier w których przez większość czasu widzisz tylko swoją broń'.
W rozmowie z serwisem CVG reżyser w Splash Damage - Richard Ham - wypowiedział się na temat swojej nowej gry, Brink.
zvarownik @ 09.03.2011, 10:28
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360
W rozmowie z serwisem CVG reżyser w Splash Damage - Richard Ham - wypowiedział się na temat swojej nowej gry, Brink.
"Gdy popatrzysz na te wszystkie shootery, które są wiodącym gatunkiem na wszystkich liczących się platformach, zobaczysz, że robienie kolejnej wojennej strzelanki nie jest złe. Jednak nie ma sensu tworzyć czegoś, co już dawno podbiło rynek. Tłuczemy shootery od 10 lat i jedną z rzeczy jaką zawsze chcieliśmy zrobić było stworzenie czegoś świeżego i oryginalnego. Chcieliśmy wprowadzić nowatorski styl poruszania, więc zrobiliśmy system "Smart". Możesz teraz się wspinać, ślizgać, przeskakiwać. Jeśli po tej grze zagrasz w innego FPS'a będziesz sfrustrowany niemożliwością przeskoczenia muru czy wspięcia się na coś ponieważ ten system opiera się tylko na chodzeniu i strzelaniu. Wprowadzamy coś nowego do gier, w których przez większość czasu widzisz tylko swoją broń."
Z pewnością temu gatunkowi potrzeba mocnego, zimnego podmuchu, ale jak pokazało swego czasu Mirror's Edge takie podejście niekoniecznie musi przełożyć się na sukces rynkowy. Cóż, pozostaje trzymać kciuki za kolejną próbę przepchnięcia "Le parkour" w ramy strzelanek, oczywiście o ile będzie to dobra gra.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler