Brink wprowadza 'coś nowego do gier w których przez większość czasu widzisz tylko swoją broń'.

W rozmowie z serwisem CVG reżyser w Splash Damage - Richard Ham - wypowiedział się na temat swojej nowej gry, Brink.

@ 09.03.2011, 10:28
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360

Brink wprowadza 'coś nowego do gier w których przez większość czasu widzisz tylko swoją broń'.

W rozmowie z serwisem CVG reżyser w Splash Damage - Richard Ham - wypowiedział się na temat swojej nowej gry, Brink.

"Gdy popatrzysz na te wszystkie shootery, które są wiodącym gatunkiem na wszystkich liczących się platformach, zobaczysz, że robienie kolejnej wojennej strzelanki nie jest złe. Jednak nie ma sensu tworzyć czegoś, co już dawno podbiło rynek. Tłuczemy shootery od 10 lat i jedną z rzeczy jaką zawsze chcieliśmy zrobić było stworzenie czegoś świeżego i oryginalnego. Chcieliśmy wprowadzić nowatorski styl poruszania, więc zrobiliśmy system "Smart". Możesz teraz się wspinać, ślizgać, przeskakiwać. Jeśli po tej grze zagrasz w innego FPS'a będziesz sfrustrowany niemożliwością przeskoczenia muru czy wspięcia się na coś ponieważ ten system opiera się tylko na chodzeniu i strzelaniu. Wprowadzamy coś nowego do gier, w których przez większość czasu widzisz tylko swoją broń."

Z pewnością temu gatunkowi potrzeba mocnego, zimnego podmuchu, ale jak pokazało swego czasu Mirror's Edge takie podejście niekoniecznie musi przełożyć się na sukces rynkowy. Cóż, pozostaje trzymać kciuki za kolejną próbę przepchnięcia "Le parkour" w ramy strzelanek, oczywiście o ile będzie to dobra gra.

Brink wprowadza 'coś nowego do gier w których przez większość czasu widzisz tylko swoją broń'.

Sprawdź także:
Brink

Brink

Premiera: 10 maja 2011
PC, PS3, XBOX 360

Brink to FPS studia Splash Damage, twórców Enemy Territory: Quake Wars. Akcja gry przenosi nas do pływającego miasta-utopii Ark. Niefortunnie, oaza spokoju jaką jest wspo...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   10:42, 09.03.2011
Taki FPS byłby nawet fajny. Z chęcią bym w coś takiego zagrał, bo w obecnych shooterach idzie się tylko wyznaczoną i często jedyną drogą i wali do wszystkich wrogów. A tu możnaby przeskoczyć jakąś ścianę i zaskoczyć siedzącego gdzieś wroga. Naprawde to mogłoby się sprawdzić...
0 kudosRavnarr   @   11:58, 09.03.2011
A ja myślałem, że coś takiego jest już w Killzone 3... Przynajmniej tak to na gameplayu wygląda. Ale idea szlachetna, tym bardziej, że dotyczy gry na PC.
0 kudosPietek=)   @   15:23, 09.03.2011
W końcu świeżością powieje Puszcza oko .
0 kudosMicMus123456789   @   16:50, 09.03.2011
Pomysł fajny, w końcu będzie można zrobić coś więcej niż tylko skacz i kucaj, no i strzelaj oczywiście Uśmiech
0 kudosAndziorka   @   17:22, 09.03.2011
Podoba mi się, trzeba będzie obczaić tą świeżość Uśmiech
0 kudosdabi132   @   17:29, 09.03.2011
Ciekawe czy taki pomysł spodoba się tym, którzy lubią iść do przodu i walić w co sie rusza...
0 kudoszvarownik   @   22:18, 09.03.2011
@dabi - w Brinku właśnie idzie się do przodu i wali w co się rusza, tylko, że przy okazji można biegać, skakać, ślizgać się, wspinać, itd. Chyba będzie miła odskocznia od reszty FPS'ów Uśmiech
0 kudosdabi132   @   15:15, 10.03.2011
Chodziło mi że oprócz tego będzie można inny styl rozgrywki jakby przyjąć...
Dodaj Odpowiedź