EA rekompensuje straty posiadaczom APB.
Gdy w połowie września twórcy APB najzwyczajniej w świecie zwinęli interes wydawało się, że nie ma żadnego ratunku dla użytkowników produkcji Real Time Worlds, którym przyszedł do głowy zakup produkcji i opłacenie drogiego abonamentu.
Tru @ 27.09.2010, 11:30
Mateusz "Tru" Prawda
pc, xbox 360
Gdy w połowie września twórcy APB najzwyczajniej w świecie zwinęli interes wydawało się, że nie ma żadnego ratunku dla użytkowników produkcji Real Time Worlds, którym przyszedł do głowy zakup produkcji i opłacenie drogiego abonamentu.
Oczywiście rozpadające się studio mogło zwyczajnie olać całą sprawę, jednak na wydawcę gry i jednocześnie giganta branży- Electronic Arts posypały się głosy krytyki, dlatego firma rekompensuje straty wszystkim "poszkodowanym". Niestety nie chodzi tutaj o żadną oficjalną akcję, wszystko rozgrywa się po cichu i na boku, a o naszym sukcesie decyduje nie wypełnienie formularza, ale sprawne przeprowadzenie negocjacji z pracownikiem biura obsługi klienta.
Użytkownicy forum Steam opisują to, co udało im się wywalczyć w rozmowach z supportem EA w tym wątku. Jak widać, oprócz wartego 20 dolarów vouchera, który starał się im wcisnąć pracownik (a przypomnijmy, że APB kosztował ich 50 "zielonych") udało im się również wywalczyć świeże lub dopiero nadchodzące produkcje (jak choćby kolejną odsłonę serii Dragon Age). Widać reputację można odbudować nie patrząc specjalnie na koszty.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler