Reklamy spowalniają czas ładowania się WipEout HD? Twórcy przedsięwzięcia potwierdzają i zażegnują problem!

Dość nietypowa informacja wypłynęła do sieci dzisiaj o poranku - jak się bowiem okazało, gracze przesiadujący przed WipEout HD na PlayStation 3 doświadczyli spowolnienia czasu doczytywania się produkcji, spowodowanego.

@ 04.08.2009, 21:42
ps3

Reklamy spowalniają czas ładowania się WipEout HD? Twórcy przedsięwzięcia potwierdzają i zażegnują problem!

Dość nietypowa informacja wypłynęła do sieci dzisiaj o poranku - jak się bowiem okazało, gracze przesiadujący przed WipEout HD na PlayStation 3 doświadczyli spowolnienia czasu doczytywania się produkcji, spowodowanego...wyświetlanymi w tym czasie równolegle reklamami. Całość została nawet zarejestrowana, przekazana w odpowiednim materiale filmowym i zamieszczona na serwisie YouTube - klikając w ten odnośnik zobaczycie sami, że różnica pomiędzy doczytywaniem się gry opatrzonej dodatkami reklamowymi a taką, która ich nie posiada, wynosi około 13 sekund na niekorzyść tej pierwszej. Na szczęście do całej sytuacji, na początku jeszcze niepotwierdzonej, szybko ustosunkowali się ludzie odpowiedzialni za przedsięwzięcie, najpierw potwierdzając, iż przedstawiony na filmie stan rzeczy pokrywa się niestety z rzeczywistością, a następnie ogłaszając, że irytujący problem należy już puścić w niepamięć - ludzie z Double Fusion nie dopuszczą do tego, aby promowanie różnego rodzaju produktów w trakcie doczytywania się programu oddziaływało negatywnie na wykorzystywany ku temu czas.

Reklamy spowalniają czas ładowania się WipEout HD? Twórcy przedsięwzięcia potwierdzają i zażegnują problem!

Wszystko zaczęło się od tego, że w dniu wczorajszym firma Double Fusion poinformowała, iż zawarto umowę z Sony, na mocy której w trakcie emitowania wspomnianych ekranów loadingu, miałyby być pokazywane również proste videospoty, w formie zorganizowanej przez pierwszych z wymienionych. Zapowiedziane przedsięwzięcie w czyn wprowadzono dzisiaj, jednakże, jak widać, nie przygotowano go z dbałością o każdy z najważniejszych aspektów samej gry. Na szczęście zarówno dla deweloperów z azjatyckiego koncernu, jak i panów ze studia reklamowego najważniejsze wydaje się dobro odbiorców. A przynajmniej to, w jaki sposób postrzegają oni obie firmy.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?