Borderlands jednak bez cel-shadingu!
Wczoraj świat obiegła plotka, jakoby Borderlands miał być tytułem wykonanym w technologii cel-shading, jak na przykład nowy Książe Persji.
Redmeer @ 10.04.2009, 10:37
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360
Wczoraj świat obiegła plotka, jakoby Borderlands miał być tytułem wykonanym w technologii cel-shading, jak na przykład nowy Książe Persji. Na wielu portalach zagranicznych i rodzimych pojawiły się skrajnie różne opinie na ten temat, toczono zawzięte dyskusje czy taka zmiana przysłuży się produkcji, czy też może zabije zupełnie jej klimat. Zaś dziś można powiedzieć z całą pewnością, iż całe wczorajsze zamieszanie to tylko próżna dyskusja, ponieważ Borderlands wcale nie jest projektowane w takim stylu!
Przedstawiciel Gearbox Software - Randy Pitchford - oficjalnie dementuje wczorajsze doniesienia i uspokaja: w grze nie uświadczymy żadnego cel-shading. Pitchford wyjaśnia, że ta technika została użyta do kreowania artworków, w celu nadania im artystycznego sznytu. Grafika tytułu tworzona jest według klasycznych prawideł branżowych. Samo zamieszanie spowodowało tez przyśpieszenie relacji prasowych, twórcy obiecują puścić nieco farby. A z pewnością jest o czym donosić, gdyż od dłuższego czasu o Borderlands nie było słychać absolutnie nic. Obiecano także duży pokaz gry na nadchodzących targach E3.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler