Premiery miesiąca - lipiec 2020


Materdea @ 22:03 01.07.2020
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻

Death Stranding (PC) – 14 lipca


Death Stranding przez dłuższy czas było dostępne wyłącznie na konsoli PlayStation 4 – tytuł autorstwa studia Kojima Productions wyszedł w listopadzie 2019 roku. W miarę upływu czasu jednak coraz więcej poszlak pozwalało myśleć, iż najnowsze dzieło sławnego producenta, Hideo Kojimy, będzie w stanie wyjść na innej platformie. I tak też się stało.

Ponownie wcielamy się w postać Sama Portera, pracownika korporacji Bridges, który – mówiąc oględnie – pracuje jako kurier. Tylko, że jego praca często może zostać przypłacona życiem. Trafiamy bowiem na postapokaliptyczną wizję Ziemi, która zmieniła się o 180 stopni po serii tajemniczych wybuchów. Po nich ludzie podzielili się na dużo mniejsze enklawy, zaś czasoprzestrzeń uległa modyfikacji, na którą wpływ mają tzw. Timefall – deszcz powodujący przyspieszenie starzenia się żywych organizmów.

Poza dużo większą liczbą możliwych do skonfigurowania ustawień graficznych, konwersja Death Stranding pozbawiona jest nowej zawartości.

Ghost of Tsushima (PlayStation 4) – 17 lipca


Ghost of Tsushima debiutuje niespełna trzy tygodnie po premierze innego dużego hitu Sony (a właściwie to studia Naughty Dog) – The Last of Us: Part II – co już należy uznać za swoistą anomalię. Niemniej jednak produkcja autorstwa ludzi odpowiedzialnych za serię inFamous, Sucker Punch, szykuje się równie dobrze jak przygody Ellie w postapokaliptycznym Seattle.

W Ghost of Tsushima akcja przenosi nas do roku 1274. Wcielamy się w samuraja, który staje naprzeciwko mongolskiej armii i musi zmierzyć się z inwazją na Japonię. Bohaterem kieruje chęć zemsty i pomszczenia bliskich, którzy zostali zamordowani przez najeźdźców w wyniku masakry jednej z wiosek na wyspie Cuszima, gdzie toczą się wydarzenia.

Rozgrywka w dziele Sucker Punch przypomina to, co osiągnął Ubisoft wraz z serią Assassin’s Creed. Mamy do czynienia z dużym, otwartym światem, wypełnionym zarówno misjami głównymi, a także aktywnościami pobocznymi. Dużą rolę w Ghost of Tsushima ma pełnić intuicja gracza – gra nie posiada żadnych znaczników, więc eksploracja jest dodatkowym „bohaterem”.

Rock of Ages III: Make & Break (PC, Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch) – 21 lipca


Rock of Ages, niepozorna gra zręcznościowa z niebanalnym humorem doczekała się trzeciej części. Rock of Ages III: Make & Break autorstwa ACE Team oraz studia Giant Monkey Robot ponownie przenosi gracza w klimat antyku, oferując jeszcze więcej charakterystycznej rozgrywki i jeszcze bardziej charakterystycznego nastroju.

W Rock of Ages III: Make & Break wcielamy się, podobnie jak w poprzedniczkach, w kulę – lub coś, co ową kulę przypomina, czasami bowiem jest to zbitka… ludzkich ciał, tocząca się po samym dnie piekła. Stajemy naprzeciwko historycznym bóstwom lub władcom, pokonując ich poziomy – oni zaś, by nas powstrzymać, stawiają mury, palisady, wieże strażnicze, własne wojska itd. Wszystko utrzymane w niezwykle stylowej i bardzo intrygującej oprawie wizualnej przypominającej czarno- i czerwonofigurowy styl greckiej ceramiki.

Nowością w Rock of Ages III jest edytor własnych poziomów.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudospetrucci109   @   23:42, 01.07.2020
Jak dla mnie nic ciekawego w tym miesiącu.
1 kudosmrPack   @   20:39, 02.07.2020
Ghost of Tsushima w tym miesiącu najciekawsze. Oprócz tego jeszcze Death Stranding dla tych, którzy jeszcze nie grali.
0 kudosfebra1976   @   20:53, 02.07.2020
UP. Oj zagrają, zaagrają! Paczki się same nie dostarczą.
0 kudosfrycek88   @   16:05, 03.07.2020
Czekam na Ghost of Tsushima. Moim zdaniem to będzie najlepsza gra roku i przebije The last of us 2.
1 kudosMicMus123456789   @   16:48, 03.07.2020
W tym miesiącu tylko Ghost of Tsushima Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź