Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
The Elder Scrolls V: Skyrim będzie bardziej jak Fallout 3, n

Offline
Raion //grupa Growi Bohaterowie » [ Geralt (exp. 246 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Oblivion tak mnie oczarował, że przymykałem oko na większe i mniejsze minusy gry. Jedynie level scaling doprowadzał mnie do irytacji, zwłaszcza, gdy po długich poszukiwaniach w końcu zdobyłem szklany set, a następnego dnia jakiś trzeciorzędny bandzior wyskakuje w tym samym zza krzaka. Miło słyszeć, że czegoś takiego nie uświadczę w Skyrim.



Offline
AlexGames //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ HARDKOROWY KOKSU (exp. 2083 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
@Raion
Bandyta nie ma prawa wyskoczyć ci w takim sprzęcie, gra mu nie pozwoli Szczęśliwy
Skalowanie poziomowe było świetnym rozwiązaniem! Gra zawsze miała mniej więcej taki sam poziom od początku do końca. Nigdy nie dochodziło się do wniosku, że coś za łatwo idzie. To jeden. Dwa, level-scaling można wyłączyć kilkoma modami, jeśli to komuś przeszkadza, to nie problem.

Offline
AlexGames //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ HARDKOROWY KOKSU (exp. 2083 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Bez przesady. Aż tak łatwo nie jest. Poziom trudności głównie zmieniają nowe potworki. Większość i tak ma ustalone levelowanie np. do poziom gracza - 2, max 10. Albo żeby było zabawniej poziom gracza +2.
Szczur nigdy nie będzie problemem, pies nigdy nie będzie problemem, ale wilczek, misiek czy minos mogą już ugryźć.

Offline
AlexGames //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ HARDKOROWY KOKSU (exp. 2083 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Co rozumiesz przez "przypakowany bohater"? I drugą sprawą jest to, że trudno zdobyć dobre wyposażenie w grze. Najlepsze pancerze w grze nosi tylko kilka postaci, które w dodatku trudno zabić ( głównie dowódcy maruderów ). Jeśli będziesz miał cały ebonowy/daedryczny set, to trudno będzie ciebie zabić, ale mimo wszystko nie będziesz nieśmiertelny. Kolejną sprawą jest to, że wielu ludzi preferuje walkę bez pancerza lub z lekką jej wersją, ponieważ działają jako skrytobójcy lub złodzieje.

Offline
Ravnarr //grupa Growi Bohaterowie » [ Big Boss (exp. 68711 / 82200) lvl 18 ]0 kudos
Co za różnica, jaki pancerz noszę, skoro ten przykładowy wilk, który na początku gry był wyzwaniem, pod koniec też nim jest? Przecież to przeczy wszelkiej logice. Ja rozumiem, że niektórzy nie lubią, jak jest za łatwo, ale nie popadajmy w śmieszność.

Offline
AlexGames //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ HARDKOROWY KOKSU (exp. 2083 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
To był zły przykład... Ujmę to inaczej.
Wilk sam w sobie nie za bardzo się leveluje, zamienia się potem w swoją ulepszoną wersję nazwaną Timber Wolf. Leveluje się jego grupa określana jako dzikie zwierzęta.

Część potworów/postaci ma progi levelowe np. 1-4, 4-9, 9-13. W danych poziomach przyjmują pewną wartość. To nie jest tak, że są bardziej wymagający z każdym twoim poziomem. Są bardziej wymagający do pewnego poziomu, potem już nie levelują. Cały system jest skomplikowany, zawiera skrypty dla każdego zwierzątka i NPC.

Liczba czytelników: 475823, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53805 wątków oraz napisali 675889 postów.