Mass Effect 2 (PC) - okladka

Mass Effect 2 (PC)

Premiera:
26 stycznia 2010
Premiera PL:
29 stycznia 2010
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (668)Gram (279)Ukończone (492)Kupię (118)

Opis Mass Effect 2 (PC)
Tafit @ 02:00 14.06.2009
Dawid "Tafit" Warmuz

Śr. długość gry: 39h 37min

+ czaswięcej

Mass Effect 2 to druga część gry RPG, stworzonej przez studio BioWare. Kosmiczna saga trwa nadal, a czyhające w przestrzeni niebezpieczeństwa jeszcze nigdy nie były tak zabójcze.

W Mass Effect 2 twórcy kontynuują historię opowiedzianą w części pierwszej.
Dwa lata po odparciu Gethów przez komandora Sheparda nowy, tajemniczy przeciwnik zaczął nękać przyjazne rasy. Na obrzeżach znanej przestrzeni coś błyskawicznie i cicho infiltruje ludzkie kolonie. Shepard, współpracując z organizacją Cerberus, która pragnie przetrwania ludzkości za wszelką cenę, stara się powstrzymać nieznane jeszcze niebezpieczeństwo.

W Mass Effect 2 spustoszenie siejemy korzystając z 19 odmiennych klas broni. Posługując się nowymi, czasami niesamowicie potężnymi giwerami, możemy każdą walkę zakończyć dosłownie w kilka sekund. Dodatkowo, robimy użytek z umiejętności specjalnych, które, jak na grę RPG przystało, rozwijamy w trakcie przygody, czyniąc je bardziej zabójczymi.

Mass Effect 2 to wiele zróżnicowanych miejsc do zwiedzenia oraz mnóstwo misji, zarówno pobocznych, jak i głównych. Każda lokacja została opracowana z dbałością o najmniejsze nawet detale, a dzięki temu miejsca, do których zaglądamy oferują unikatowe doznania oraz opowieści.

Mass Effect 2, podobnie jak pierwowzór, działa na zmodyfikowanej wersji silnika Unreal Engine 3. Dzięki niemu oprawa jest pełna detali, wysokiej jakości tekstur i zróżnicowanych efektów specjalnych. Produkcja szczyci się też profesjonalnymi dialogami, na które składają się tysiące linii tekstu.


Wkład w encyklopedię mieli:   agresor90a,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny język
Screeny z Mass Effect 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosTheCerbis   @   11:11, 14.12.2018
A tak samo jest w Dragon Age - jedno z DLC do dwójki łączy się z trójką. Nie wspominając o prawdziwym zakończeniu fabularnym Inkwizycji, które pojawia się dopiero w Intruzie, co jest bardzo słabym zabiegiem. Więc gry BioWare bez DLC są po prostu niekompletne w różnych aspektach, w tym, co gorsza, również fabularnie.
0 kudosshuwar   @   11:59, 14.12.2018
DLC DA2 łączy się z DA-I? Które?
0 kudosTheCerbis   @   12:43, 14.12.2018
Tu o: SPOILER
Dziedzictwo - o Koryfeuszu. Sebastian Vael z Księcia na Wygnaniu jest wspominany, natomiast szkoda, że o Tallis ze Znaku Zabójcy nic już nie było.
Ale dla przykładu DLCki z jedynki też trochę wnoszą, choć nie są powiązane, ale Polowanie na czarownicę jest raczej obowiązkowe.
2 kudosBubtownik   @   14:31, 14.12.2018
Oj absolutnie się nie zgadzam, że w przypadku ME3 nie widać, że to wycięta zawartość z gry. Widać i to widać jak cholera bo wycięte DLC dają horrendalne światło na rasę Żniwiarzy czy tego jak z nimi walczono w przeszłości. Jest to podstawowa zawartość gry perfidnie wycięta i sprzedana osobno. Tak samo w przypadku ME2. Nikt mi nie wmówi, że jest inaczej.
0 kudosMicMus123456789   @   14:55, 14.12.2018
Cytat: TheCerbis
Nie wspominając o prawdziwym zakończeniu fabularnym Inkwizycji, które pojawia się dopiero w Intruzie, co jest bardzo słabym zabiegiem.


I tak i nie, bo po przejściu gry czuć satysfakcję nie ma tego czegoś co było choćby w ME3 w pierwotnej wersji i w sumie przed zagraniem w Intruza nikt nie spodziewał się nowego/prawdziwego zakończenia.

Cytat: Bubtownik
Widać i to widać jak cholera bo wycięte DLC dają horrendalne światło na rasę Żniwiarzy czy tego jak z nimi walczono w przeszłości.

Może i DLC ujawniają dużo informacji, ale po premierze trójki i przed zapowiedzią DLCków nie dało się odczuć za specjalnie, że czegoś nam brakuje. Ja nie odczułem, a po premierze każdego DLC też nie czułem, że to powinno być w podstawce tylko byłem zadowolony z nowego contentu, który właśnie wprowadzał nowości i wyjaśniał niektóre wątki Uśmiech
0 kudosTheCerbis   @   16:03, 14.12.2018
No tak, tylko nie powinni dodawać realnego zakończenia dopiero w płatnym DLC, które ludzie mogą ominąć. To widać we wszystkich obecnych grach BW.
0 kudoslogan23   @   17:54, 14.12.2018
Cytat: shuwar
DLC DA2 łączy się z DA-I? Które?
Nie będę ci spoilerował.
0 kudosshuwar   @   21:51, 14.12.2018
Cytat: logan23
Nie będę ci spoilerował.
Nie zaspoilerujesz, bo DA i ME trylogię mam w pełni ograne, jak już to z pamięcią nie zawsze jak należy jest. Jak coś, mamy tu taki magiczny przycisk "Spoiler" to chowania spoilerów.
0 kudoslogan23   @   22:07, 14.12.2018
Dobrze wiesz co planował K i jaki był tego wynik. A teraz tylko czekać na ostatnią część sagi i jej upadek. Ciekawe czy będzie to znów sanbox.
0 kudosTheCerbis   @   01:07, 15.12.2018
DA nigdy nie był jeszcze sandboxem i wątpię, by to się zmieniło. Spoileru użyłem na w którymś z wcześniejszych postów, choć w zasadzie nic wrażliwego nie wpisałem tam.
0 kudoslogan23   @   22:23, 16.12.2018
Cytat: shuwar
Cytat: logan23
Nie będę ci spoilerował.
Nie zaspoilerujesz, bo DA i ME trylogię mam w pełni ograne, jak już to z pamięcią nie zawsze jak należy jest. Jak coś, mamy tu taki magiczny przycisk "Spoiler" to chowania spoilerów.
Ile razy ich używam to nie działają albo nie potrafię ich używać.
0 kudoslogan23   @   22:25, 16.12.2018
Cytat: TheCerbis
DA nigdy nie był jeszcze sandboxem i wątpię, by to się zmieniło. Spoileru użyłem na w którymś z wcześniejszych postów, choć w zasadzie nic wrażliwego nie wpisałem tam.
W takim razie czym była. Normalnie nie dawałbym linka do tego portalu. https://www.gry-o(...)n/z92da2
0 kudosTheCerbis   @   00:29, 17.12.2018
Grą cRPG z pół otwartym światem-instancjami. Można by polemizować, czy to pół-sandbox, według mnie GOL ma trochę błędnie niektóre kategorie wstawione. Choć i tak niektóre pojęcia się już teraz zacierają czy zmieniają w pewien sposób znaczenie, ot ewolucja czy coś.

Tak samo jak różne kurtki skórzane, bez względu na krój, zaczęto nazywać "ramoneski". Też kurtka, też skórzana. No ale...
0 kudosshuwar   @   07:37, 17.12.2018
Myślę, że to był swego rodzaju sandbox (bo jeśli nie, to to samo możemy powiedzieć o Wiedźminie 3, on też miał kilka otwartych lokalizacji między którymi nie dało się przemieszczać inaczej niż "teleportem").

A tak na marginesie, Logan, błagam... przykładaj większą wagę do edycji postów. Używaj przecinków zamiast kropek. Ja wiem, że pewnie przez telefon piszesz, ale zanim opublikujesz posta, można zawsze rzucić jeszcze raz okiem na treść i ją przed wstawieniem przeedytować. Z góry dzięki Uśmiech

Zrobiliśmy trochę OT z tego więc...
1 kudoslogan23   @   11:02, 17.12.2018
Cytat: shuwar
Myślę, że to był swego rodzaju sandbox (bo jeśli nie, to to samo możemy powiedzieć o Wiedźminie 3, on też miał kilka otwartych lokalizacji między którymi nie dało się przemieszczać inaczej niż "teleportem").

A tak na marginesie, Logan, błagam... przykładaj większą wagę do edycji postów. Używaj przecinków zamiast kropek. Ja wiem, że pewnie przez telefon piszesz, ale zanim opublikujesz posta, można zawsze rzucić jeszcze raz okiem na treść i ją przed wstawieniem przeedytować. Z góry dzięki Uśmiech

Zrobiliśmy trochę OT z tego więc...
Fakt pisałem z telefonu. Ale radę przyjąłem do wiadomości i postaram się poprawić.
Dodaj Odpowiedź