Mirror's Edge celuje w 3 miliony sprzedanych kopii
Dość szczerej i przepełnionej pewnością siebie wypowiedzi udzielił Martin Frain, szef działu marketingowego studia DICE.
Ganymede @ 25.09.2008, 16:53
pc, ps3, xbox 360
Dość szczerej i przepełnionej pewnością siebie wypowiedzi udzielił Martin Frain, szef działu marketingowego studia DICE. Śmiałe słowa dotyczyły przewidywanej sprzedaży najnowszego projektu firmy - Mirror's Edge -, która w jego opinii powinna sięgnąć 3 milionów rozprowadzonych egzemplarzy programu. Nie zapędzając się jednak z optymistyczną wizją zbyt daleko, Frain zaznaczył również, że wraz z tworzeniem zupełnie nowego gatunku (ME to pierwsza gra, której tematem przewodnim jest parkour), nigdy nie można z odpowiednią dokładnością oszacować ewentualnej popularności produktu.
Z pewną dozą zachowawczości spodziewam się, że światowa sprzedaż osiągnie poziom 3 milionów, na wszystkich trzech platformach. Uważam jednak, że produkcja ma potencjał, aby dokonać znacznie więcej
Za jeden z argumentów, świadczących o zasadności takiego stwierdzenia, posłużył fakt niezwykle rozbudowanej reklamy, idącej w parze z rozpoznawalnymi obrazkami:
Patrzysz na screenshot z Mirror's Edge i już wiesz, co to jest.
O tym czy wszelkie spekulacje odnajdą uzasadnienie w rzeczywistości, przekonamy się już 11 listopada, kiedy to na półki sklepowe trafią dwie wersje tytułu, przeznaczone posiadaczom Xboxów 360 i PS3.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler