W Dragon's Dogma II nie ma żadnych znaczników, ani tablic z zadaniami
Deweloperzy chcą, aby Dragon's Dogma II stawiało przede wszystkim na eksplorację oraz immersję.
Capcom stara się, aby Dragon's Dogma II wprowadziło do gatunku RPG rozwiązania unikatowe i pozytywnie wpływające na rozgrywkę. Z tego względu firma postanowiła zrezygnować z markerów oraz tablic z zadaniami. Gracz będzie musiał samodzielnie szukać aktywności, a tych ma oczywiście nie zabraknąć. Dodatkowych emocji dostarczy fakt, iż w DD2 jest tylko jeden slot na zapisy rozgrywki. Ewentualny błąd, np. w misji, będzie nieodwracalny.
Jak wynika z wstępnych wrażeń z Dragon's Dogma II opublikowanych na portalu IGN, w najnowszym projekcie firmy Capcom nie będzie żądnych strzałek i znaczników, wskazujących nam postaci niezależne, mające dla nas jakieś zadanie. Zamiast tego NPCe będą do nas podchodzić i inicjować konwersacje. Nawet ikonki wskazujące ważne miejsca są minimalistyczne i nie wyświetlane zawsze i wszędzie. Trzeba się kierować własnym instynktem oraz towarzyszami.
Dla przykładu, jeśli postanowisz skorzystać z towarzysza, który wcześniej należał do innej postaci, może on wiedzieć o jakiejś misji nieopodal. Słuchaj go podczas eksploracji, a powinieneś bez większych problemów znaleźć interesujące miejsca, pełne dodatkowego wyposażenia, tudzież ciekawych informacji na temat wirtualnego świata.
Datę premiery Dragon's Dogma II zaplanowano na 22 marca, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S i PlayStation 5. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla blaszaków, koniecznie rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler