Twórcy Lord of the Rings: Gollum żałują, że wydali niedopracowaną grę
Lord of the Rings: Gollum się nie udało, na co wskazują rozliczne recenzje. Twórcy żałują wydania tej gry.

Deweloper The Lord of the Rings: Gollum, firma Daedalic Entertainment, przeprosiła za dostarczenie w tym tygodniu czegoś, co sami nazwali rozczarowującym doświadczeniem.
Po kilku opóźnieniach wydawcy, Nacon i Daedalic, wypuścili grę, w której w centrum wydarzeń jest Gollum. Premiera miała miejsce kilka dni temu, a grać można na PC oraz konsolach. Niestety przedsięwzięcie nie sposób uznać za udane, bo najczęściej jest mocno krytykowane.
W momencie publikacji Gollum jest najniżej ocenianą grą roku w obu głównych serwisach czyli Metacritic i OpenCritic, a The Guardian określa ją jako „sztampową, nieciekawą i zasadniczo zepsutą skradankową grę akcji, która nie uchwyciła niczego interesującego z fikcji Tolkiena".
W piątek Daedalic odpowiedziało na negatywny odbiór projektu za pośrednictwem wiadomości opublikowanej w mediach społecznościowych. Firma powiedziała, że głęboko żałuje, iż gra nie spełniła oczekiwań i zobowiązała się do jej ulepszenia poprzez przyszłe aktualizacje'.
„Chcielibyśmy szczerze przeprosić za rozczarowujące wrażenia, jakie wielu z was miało z The Lord of Ring: Gollum po premierze” – napisał wydawca.
„Zdajemy sobie sprawę i głęboko żałujemy, że gra nie spełniła oczekiwań, które postawiliśmy sobie lub naszej oddanej społeczności. Proszę przyjąć nasze szczere przeprosiny za wszelkie rozczarowania, jakie mogło to spowodować".
Toczący się równolegle do wydarzeń opisanych w Drużynie Pierścienia Gollum to przygodowa gra akcji fantasy, w której gracze wyruszają na wyprawę w celu odzyskania Jedynego Pierścienia. Jeśli nadal rozważacie zakup, naszą recenzję przeczytacie już jutro.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler