ChatGPT używany do stworzenia przeprosin za The Lord of the Rings: Gollum?
ChatGPT zostało podobno wykorzystane do tego, by przeprosić graczy za pełne błędów i niedopracowane The Lord of the Rings: Gollum.

Sztuczna inteligencja została wykorzystana w procesie pisania przeprosin za pełną błędów grę The Lord of the Rings: Gollum? Do napisania przeprosin wykorzystano podobno program ChatGPT.
W wywiadach z niemieckim portalem gier GameTwo kilku byłych pracowników Daedalic po raz pierwszy opowiedziało o tym, co poszło nie tak z licencjonowaną grą, która została mocno skrytykowana przez branżę. Tytułowi oberwało się za ogromną ilość błędów, kiepską oprawę wizualną, a także niedopracowaną mechanikę rozgrywki.
Po wydaniu The Lord of the Rings: Gollum firma Daedalic, widząc reakcję graczy oraz branżowych ekspertów, przeprosiła za stan ostateczny gry. Firma stwierdziła, że głęboko żałuje, że produkcja nie spełniła oczekiwań i obiecała ulepszyć ją w przyszłych aktualizacjach.
Teraz wiemy nieco więcej ponieważ ujawniono, że przeprosiny zostały napisane przy użyciu oprogramowania AI ChatGPT, co jest ewidentnym ignorowaniem fanów. Używanie sztucznej inteligencji w celu napisania przeprosin za kiepski tytuł, który nie spełnił oczekiwań nie było zbyt profesjonalnym posunięciem ze strony wydawcy.
Stwierdzono również, że Daedalic nie miał wiedzy o przeprosinach ani ich treści przed publikacją i że w całości zajął się nimi wydawca, czyli Nacon. To świadczy również o podejściu wydawnictwa do graczy. Niezrozumiałym jest brak odpowiedniej reakcji wobec klientów.
Jak oceniacie sytuację w związku z The Lord of the Rings: Gollum?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler