Assassin's Creed: Mirage czerpie inspiracje z Assassin's Creed: Unity - deweloper potwierdza
Już wcześniej była mowa o tym, że Assassin's Creed: Mirage prawdopodobnie wzorowane jest na Unity. Okazuje się, że faktycznie ma to miejsce.

Assassin's Creed: Mirage będzie projektem mniejszym, jeśli porównamy go z trzema ostatnimi odsłonami cyklu. Ma ono też powrócić do korzeni i - jak wynika z wypowiedzi deweloperów - czerpać całymi garściami z Assassin's Creed: Unity. Doświadczymy dzięki temu bardziej liniowej rozgrywki, technologii tłumu oraz innych składników, które uczyniły wspomniany projekt wyjątkowym
"Unity jest faktycznie inspiracją dla nas. Unity zbudowane zostało wokół parkouru, widać to w animacjach. W przypadku Mirage staramy się uzyskać możliwie jak najwyższą jakość", powiedział kreatywny dyrektor gry, Stephane Boudon, w rozmowie z Game Rant. "Powiedzmy, że podkręcimy parkour. Mamy nowe ruchy dla Basima, mamy nowe składniki i mamy zaludnienie miasta, co jest kluczowe, bo pozwoliło nam się szybko przemieszczać, np. po dachach Bagdadu. Płaskie dachy to świetny sposób na przemierzanie miasta".
"Unity było inspiracją, ale staramy się zmieniać i poprawiać za pomocą nowych animacji oraz szybkości Basima. Jak wiecie, Eivor w Valhalla była ciężka, a parkour nie był w centrum doświadczenia. Inny przykład inspiracji z Unity, to tłumy. W Assassin's Creed: Mirage zobaczycie wielkie tłumy. Dawno nie widzieliście takiego tłumu".
Premierę Assassin's Creed: Mirage zaplanowano na 2023 rok, a grać będziemy wówczas na PlayStation, Xboksach oraz komputerach osobistych. Więcej na temat gry znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler