Halo Infinite dostanie ray tracing po premierze
Ray tracing pojawi się w Halo Infinite nieco po premierze gry. Na razie nie wiadomo natomiast kiedy dokładnie to nastąpi.
W ramach zapowiedzi Microsoftu na temat edycji Halo Infinite na komputery PC, firma ujawniła również, że współpracuje z AMD nad wprowadzeniem ray tracingu po premierze.
„Ray tracing jest jednym z naszych głównych priorytetów w zakresie rozwoju po premierze i nie możemy się doczekać, aby wkrótce udostępnić więcej” — napisał w poście na blogu programista 343 Industries. Ray tracing to zaawansowany system renderowania, który jest w stanie zapewnić niesamowicie wyglądające oświetlenie i cienie. Jest używany w trybie Forzavista gry Forza Horizon 5, aby zaoferować oszałamiające efekty wizualne. Warto nadmienić, iż Gears 5 również obsługuje tę technologię, podobnie jak Call of Duty: Black Ops Cold War.
343 Industries dodało , że ściśle współpracuje z AMD, aby pomóc w dostarczaniu ray tracingu dla Halo Infinite możliwie jak najszybciej. W poście na blogu nie wspomniano, czy będzie on dostępny zarówno w wersji na komputery, jak i konsole Xbox.
Premiera superprodukcji Microsoftu odbędzie się już 8 grudnia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler