Elden Ring - nowe informacje na temat świata, bohatera, systemu walki, progresji oraz poziomu trudności

W sieci pojawiło się sporo interesujących informacji na temat Elden Ring. Główny projektant gry, Hidetaka Miyazaki, podzielił się z nami szczegółami na temat tego, jak skonstruowany jest jej wirtualny świat oraz jak przebiega progresja. Wiemy też czego się spodziewać - mniej więcej - jeśli chodzi o poziom trudności.

@ 14.06.2021, 18:06
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Elden Ring - nowe informacje na temat świata, bohatera, systemu walki, progresji oraz poziomu trudności

Plotki dotyczące Elden Ring pojawiały się w ostatnim czasie z taką regularnością, że zaczęły się robić męczące. Wreszcie jednak projekt zaprezentowano, a przy okazji ujawniono jego datę premiery. W związku z tym, deweloperzy mogą swobodniej mówić na temat rozgrywki, a my z radością przekazujemy Wam te informacje. Tym razem mamy wieści na temat świata (zwanego Lands Between), zakończeń i innych obszarów projektu.

"Lands Between to nazwa, którą wymyślił George R.R. Martin", powiedział Hidetaka Miyazaki w trakcie wywiadu dla redakcji portalu IGN. "[Wymyślił to - dop. red.] Kiedy myślał o historii oraz mitologii. Mamy nadzieję, że nie będzie to jedynie wstęp, swoiste miejsce startu - jednocześnie chcemy, aby ludzie traktowali to jako zaproszenie do tego nowego, pełnego tajemnic świata".

Jeśli chodzi o projekt, świat w Elden Ring stanowi mieszankę tego, co widzieliśmy w Demon's Souls, Dark Souls oraz Bloodborne. Całą krainę podzielono na sześć głównych obszarów, a każdy będziemy w stanie swobodnie eksplorować podczas przechodzenia gry. Mimo że twórcy narzucą nam pewną kolejność, nie będzie ona ustalona na sztywno i możliwa będzie pewna dowolność. "Chcieliśmy dać graczom swobodę w progresji oraz eksploracji Lands Between, więc podejść jest wiele".

"Nie będziesz w stanie uzyskać dostępu do wszystkiego od początku, ale będzie wiele różnych sposobów na to, aby dotrzeć do poszczególnych terenów. Zawsze będzie swoboda, co do kolejności, w jakiej mierzyć się będziesz z regionami". Najważniejszy w trakcie eksploracji będzie czas, albowiem to my będziemy decydować, do których z wielu zamków czy katakumb chcemy zawitać.

Miyazaki ujawnił również, że - choć nie jest to zaskoczeniem - na początku będziemy przygotowywać nową postać, a to na kogo się zdecydujemy do pewnego stopnia wpłynie na przebieg zabawy. Sam proces będzie przypominał poniekąd serię Dark Souls, ale ścieżka awansu stanie się bardziej zróżnicowana, niż było to wcześniej możliwe. Opowieść zakończymy na kilka różnych sposobów, zależnych od podejmowanych wyborów. Dostaniemy oczywiście bossów, ale znajdą się też przeciwnicy opcjonalni.

Jeśli chodzi o system walki, to na potrzeby Elden Ring przygotowano ponad 100 różnych technik toczenia pojedynków. Nie są one jednak powiązane z konkretnymi rodzajami wyposażenia. Ponadto korzystamy z tzw. Duchów, które da się przyzywać i wykorzystywać do różnych celów. Czasem będą one pomagać w walce, a czasem służyć jako wabiki dla oponentów. Elden Ring ma być nieco bardziej "zjadliwe", jeśli chodzi o poziom trudności.

Premierę Elden Ring zaplanowano na 21 stycznia 2022 roku. Gra dostępna będzie wówczas na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosluki505   @   18:09, 14.06.2021
Jak ja się nie mogę doczekać tej gry