Diablo IV otrzyma klasyczny tryb kooperacji na jednym ekranie
Diablo 4 zyskuje kooperację na kanapie i wyjątkowe gatunki potworów, które nie będą się powielać i powtarzać.
Blizzard udostępnił pierwszy ze swoich kwartalnych postów dotyczących rozwoju Diablo IV. Firma agłębia się w interfejs użytkownika, dane wejściowe kontrolera, tryb współpracy i nowy zestaw wrogów.
Po zebraniu opinii od uczestników BlizzConu zespół dokonał kilku zmian w rozwijającym się Diablo IV. Po pierwsze, interfejs użytkownika używa teraz „wyciszonego” tła, aby tekst pojawiał się na ekranie oraz by ułatwione było jego czytanie. Wszystkie miejsca na umiejętności można przypisać do innego klucza niż domyślny, aby zapewnić dostępność i elastyczność, a konfiguracja w lewym rogu będzie dostępna w wersjach dla konsoli, a nie na PC.
Tak wnioskowali gracze, ale okazało się również, że preferowane miejsce paska akcji przesuwa się w lewy róg, gdy ludzie grają dalej od ekranu. Gracze na PC będą mogli jednak przemieścić pasek akcji w lewo lub na środek ekranu, jeśli im się spodoba.
Wejście kontrolera na PC będzie możliwe, a programiści obecnie pracują nad „utrzymaniem ustalonych konwencji klawiatury i myszy, jednocześnie tworząc przyjazne dla kontrolera skróty lub alternatywne rozwiązania”. Nowy interfejs współpracy w trybie kanapowym pozwoli graczom otwierać podstawowe ekrany postępu niezależnie od siebie, powstrzymując grę od zatrzymania, jeśli jedna osoba chce skorzystać z ekranu.
Diablo IV jest w fazie rozwoju na PC, Xbox One i PlayStation 4. Poniżej możecie sprawdzić najnowszy zwiastun gry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler