Sony nadal zamierza tworzyć spektakularne doświadczenia z fabułą oraz postaciami w centrum
Korporacja nie chce zmieniać swojego podejścia do budowania wirtualnych światów.
Na PlayStation 4 zadebiutowało do tej pory sporo gier nastawionych na rozbudowany wątek fabularny oraz postaci. Stało się tak w dużej mierze za sprawą studiów należących do firmy Sony, która na takie projekty nadal zamierza stawiać.
Sony Worldwide Studios to zgrupowanie studiów deweloperskich, któremu przewodzi szef Guerrilla Games, Hermen Hulst. Twórca rozmawiał niedawno z GamesIndustry, a w trakcie wywiadu powiedział, że podejście Sony do gier w najbliższym czasie się nie zmieni. Korporacja będzie nadal robić "wielkie, spektakularne doświadczenia z fabułą oraz postaciami w centrum".
"Jesteśmy oddani typowi gier, które robimy w Worldwide Studios od dekady: to wielkie, spektakularne doświadczenia z fabułą oraz postaciami w centrum. Będziemy tworzyć te gry ponieważ uwielbiamy to robić. Jako marka nie możemy się doczekać dołączania do siebie i kształtowania nowej generacji deweloperów, którzy tworzyć będą nowe i zróżnicowane doświadczenia dla nowej generacji graczy".
PlayStation 5 zadebiutuje na rynku pod koniec 2020 roku. Wówczas okaże się czy Sony faktycznie nadal będzie stawiać na projekty, z których zasłynęła w trakcie bieżącej generacji.
Warto w ogóle wspomnieć, że w najbliższych miesiącach dostaniemy jeszcze kilka tytułów ekskluzywnych dla PlayStation 4: Dreams w Lutym, The Last of Us: Part II w maju oraz Ghost of Tsushima, którego daty premiery jeszcze nie ujawniono.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler