Fotorealistyczny krajobraz stworzony w Dreams
W najnowszym projekcie Media Molecule da się robić niesamowite rzeczy.
Dreams to nie tylko gra, ale przede wszystkim narzędzia do tworzenia wirtualnych światów. Jak się okazuje, nadają się one do kreowania zaskakująco rozbudowanych i pięknych obszarów, czego dowodem niechaj będzie widoczny poniżej materiał filmowy.
Przedstawiony na filmie las opracował niejaki Bad Robo. Jak widać, twórca starał się maksymalnie podkręcić jakość grafiki, a w rezultacie uzyskał prawie fotorealistycznie wyglądający krajobraz. Aż trudno uwierzyć, że do jego opracowania wykorzystano Dreams, a nie silnik Unreal lub Unity.
Praca zatytułowana została Closer to the River. Jej prezentację znajdziecie poniżej, a więcej na temat samego Dreams znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii. Dzieło Media Molecule dostępne jest wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Sami także możecie pokusić się o przygotowywanie tak wyśmienitych światów, jak poniżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler