Need for Speed Heat z ogromnym zainteresowaniem ze strony graczy
Gra przyciągnęła więcej graczy, niż jakikolwiek inny NFS na tej generacji.

Mimo wyjątkowo kiepskiej akcji promocyjnej (przynajmniej w Polsce), Need for Speed Heat okazuje się być sukcesem - tak przynajmniej twierdzi Electronic Arts. Gra podobno sprzedaje się świetnie.
Dzieło studia Ghost Games nie zebrało rewelacyjnych recenzji - średnia ocen na metacritic.com to 72 punkty. Naszej recenzji nie mieliście (i raczej nie będziecie mieli) okazji przeczytać, gdyż... wydawca rozdysponował na Polskę bardzo znikomą liczbę kodów recenzenckich.
W każdym razie, tytuł sprzedaje się jednak bardzo dobrze, a przynajmniej tak twierdzi oficjalny profil serii na Twitterze. Według zamieszczonego tam komunikatu, NFS Heat to "najczęściej ogrywana odsłona serii NFS na bieżącej generacji w ciągu pierwszego tygodnia od premiery".
Brzmi to fantastycznie, ale z drugiej strony nie podano żadnych konkretnych liczb, więc w sumie nie wiemy, czy faktycznie jest to aż tak wielki sukces. W końcu poprzednie Need for Speedy raczej ciężko było uznać za coś więcej, niż tylko przyzwoite gry. Niemniej - gratulujemy sukcesu i liczymy na to, że cykl wróci na dobre tory - a do tego jednak jeszcze daleka droga.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler