Misje poboczne w Cyberpunk 2077 będą wpływać na główny wątek fabularny
Dlatego deweloperzy Cyberpunk 2077 polecają wykonanie wszystkich zadań w grze.
Cyberpunk 2077 zaoferuje rozbudowany wątek fabularny, to nie ulega wątpliwości. W projekcie znajdziemy zarówno misje główne, jak i poboczne. Podobnie, jak w przypadku Wiedźmina 3, zlecenia poboczne będą rozbudowane i ważne, a ponadto czasem wpływać będą na cały scenariusz.
Co nieco na temat pobocznych questów powiedział niedawno główny projektant misji, Philip Weber, na oficjalnym forum CD Projekt RED. Przyznał on, że zadania dodatkowe zostały zrealizowane w sposób przypominający te z Wiedźmina 3 - będą ingerować w główny wątek.
"Misje poboczne mogą być oczywiście całkiem odrębnymi opowieściami, ale mogą też kontynuować historie z głównego wątku albo stworzyć całkiem nowe rozgałęzienie scenariusza", powiedział Weber.
"Na przykład, wielu graczy nie zdało sobie sprawy z tego, że w momencie kończenia wątku Krwawego Barona w Dzikim Gonie, uczestniczyli w misji pobocznej, która stanowiła rozwinięcie głównego zadania. Zadanie główne kończyło się w momencie gdy Geralt znajdował informacje na temat Ciri, a opowieść Barona trwała nadal jako misja poboczna".
Weber podkreślił też, że misje poboczne mogą mieć znaczący wpływ na główną narrację, warto więc z wszystkimi istotnymi zadaniami pobocznymi się zapoznać.
"Chcemy oczywiście przygotować grę tak, aby wszystko co robisz miało wpływ na główny wątek fabularny. Postaci, które spotykasz w misjach pobocznych nagle pojawiają się w głównej opowieści. W ten sposób gracz nigdy nie wie czego się spodziewać. Czasem małe zadanie może zmienić się w coś znacznie większego, a potem zmienić główny wątek fabularny gry. Absolutnie warto wykonać każdą misję w grze, aby zobaczyć w jaki sposób na siebie wpływają".
Premiera Cyberpunk 2077 zaplanowana została na dzień 16 kwietnia 2020 roku, a grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler