Cyberpunk 2077 pokazywano na E3 w 1080p z włączonym ray tracingiem

NVIDIA udziela podobno dużego wsparcia deweloperom.

@ 25.06.2019, 09:31
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Studio CD Projekt RED już wcześniej ujawniło, że Cyberpunk 2077 dołączy do wciąż elitarnego grona gier obsługujących technologię ray tracingu. Pierwsze efekty pokazywano na zakończonych niedawno targach E3.

Dziś poznajemy szczegóły dotyczące wspomnianej prezentacji. Jak donoszą RED-zi, gra była prezentowana tam w detalach ultra z włączonym ray tracingiem i działała w 60 klatkach na sekundę. Przypomnijmy, że niedawno poznaliśmy też specyfikację komputera, na którym odpalono omawiany tytuł.

CD Projekt RED zaznacza, że demo gry prezentowano w 1080p. Sam Cyberpunk 2077 jest jednak projektowany głównie pod rozdzielczość 4K - m.in. elementy interfejsu najlepiej póki co współpracują z tą rozdzielczością. Studio obiecuje jednak, że projekt będzie się bardzo dobrze skalować do niższych rozdzielczości, takich jak 1440p, 1080p czy nawet 720p - deweloperom zależy na tym, aby menusy i elementy interfejsu były czytelne niezależnie od tego, jaki ekran posiada gracz.

Na potrzeby targów konieczne było jednak odpalenie gry w niższej rozdzielczości, zapewne z uwagi na ogromne wymagania, jakie niesie ze sobą ray tracing. CD Projekt RED zapewnia jednak, że technologia będzie porządnie zaimplementowana, m.in. dzięki dużemu wsparciu ze strony specjalnego działu programistów od NVIDIA.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosdenilson   @   10:38, 25.06.2019
Cytat: shuwar
Mi tam 1080p wystarczy Uśmiech
Mi wystarczyłoby retro 480p Uśmiech
0 kudosdabi132   @   11:15, 25.06.2019
A ja tam nawet nie potrzebuje Ray Tracingu do szczęścia. Najważniejsze, żeby fabułą trzymała poziom, a sam tytuł był dobrze zoptymalizowany.
1 kudosshuwar   @   11:19, 25.06.2019
Też mam podobne odczucia. RT mieć fajnie, ale i bez niego nie czuję bym wiele tracił.
0 kudosfrycek88   @   18:09, 25.06.2019
Ja też, aczkolwiek ładną grafiką nie pogardzę.
Dodaj Odpowiedź