Morrowind kolejnym dodatkiem do The Elder Scrolls Online

Szykuje się powrót do prowincji Morrowind - przynajmniej dla osób zagrywających się w The Elder Scrolls Online.

@ 31.01.2017, 23:13
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Morrowind kolejnym dodatkiem do The Elder Scrolls Online

Studio ZeniMax zapowiedziało kolejny duży dodatek do gry The Elder Scrolls Online. Tym razem jest on o tyle ciekawy, że wprowadzi do gry prowincję Morrowind, znaną z kultowej, trzeciej odsłony The Elder Scrolls z 2002 roku.

Powrót na stare śmieci to jednak niejedyna nowość, jaką zaoferuje nam opisywane DLC. Oprócz nowego, ogromnego rejonu Morrowind (dostępna będzie na pewno wyspa Vvardenfell i być może reszta oryginalnych terenów), czeka na nas kolejna klasa postaci, Warden. Będzie to postać łącząca w sobie cechy paladyna i druida, którą wspomoże w walce ogromny bojowy niedźwiedź.

Sama akcja ma toczyć się na 700 lat przed wydarzeniami znanymi z The Elder Scrolls III: Morrowind, a fani pierwowzoru z pewnością odnajdą tu liczne nawiązania czy smaczki - z najpopularniejszymi lokacjami na czele. Wykonanie większości zadań z wątku fabularnego ma zająć nam około 30 godzin.

Rozszerzenie Morrowind przyniesie ze sobą ponadto nowy tryb walki PvP, Battlegronds. Będą to starcia pomiędzy drużynami składającymi się z czterech graczy w środowisku wzorowanym na arenę.

Dodatek zadebiutuje 6 czerwca na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Koszt to 39.99$ (około 160 zł) dla posiadaczy wersji Tamariel Edition lub 59.99$ (około 240 zł) dla osób, chcących nabyć zbiorczy pakiet podstawka + dodatek Morrowind.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   07:29, 01.02.2017
Kurcze, ten rok 2017 jest świetny! Co rusz dobre wiadomości. 170 zł nie mało, ale w TESO spędziłem tyle czasu, bawiąc się za każdym powrotem świetnie, że skłonny jestem zainwestować te pieniądze.

W między czasie pobieram ponownie najnowszą wersję TESO, by rzucić okiem co się zmieniło ostatnio...
0 kudosJackieR3   @   07:42, 01.02.2017
Powróciłoby się na stare Morrowindowe śmieci ,do Vivek ,Balmory czy Twierdzy Smutku.
0 kudosshuwar   @   07:47, 01.02.2017
Nie grałem w TES III, więc z chęcią to zrobię w TESO, bo o dziwo nawet fabularnie to MMO daje radę. Nie pamiętam, ale chyba mam w tej grze "utopione" ze 100h swojego życia ... i nie żałuję.

Rozwój postaci, crafting i kolekcjonowanie broni czy wyposażenia daje niesamowitą frajdę. Do tego bardzo podoba mi się to, że z innymi realnymi graczami współpracuję, a nie tłukę się wzajemnie.
0 kudosTheCerbis   @   11:55, 01.02.2017
Nie grałeś w Morrowinda? :o
0 kudosBubtownik   @   12:21, 01.02.2017
Też nie grałem w Morrowind'a. Zbyt archaiczny (taa mówi to fan Gothic'a) i odbiłem się od niego jak od betonowej ściany. Mam go na płytce CDA ale nigdy nie wyszedłem daleko po za pierwszą lokację. A i ta grafika....niby gra zbliżona rokiem od Gothic 2, a według mnie wygląda ohydnie, ale to pewnie mody rozwiązują ten problem.

Z gier Bethesdy dopiero Skyrim mi pod pasował. Oblivion był fajnie zrobiony i mega klimatyczny, ale czegoś mu brakowało i zaczynał szybko nudzić. Nigdy nie byłem fanem MMO, ale ten projekt będę bacznie obserwował.
0 kudosshuwar   @   12:52, 01.02.2017
No proszę... i kolejna osoba, która zwraca uwagę, jak ja na grafę Puszcza oko
0 kudosTheCerbis   @   13:02, 01.02.2017
Zapominacie o archaicznym i według mnie niezbyt ciekawym systemie walki. Mnie to bardziej odrzuciło. No i trochę pustkami wiało na wielu terenach.
0 kudosBubtownik   @   13:28, 01.02.2017
Cytat: TheCerbis
Zapominacie o archaicznym i według mnie niezbyt ciekawym systemie walki


No mówiąc o tym, że jest archaiczny to również i to miałem na uwadze jak i wiele innych rzeczy. Ale jedno mi się tam podobało. Nie było znacznika gdzie iść tylko z dziennika (który defakto też nie był/jest najlepszy) trzeba było to wywnioskować.
0 kudosTheCerbis   @   13:37, 01.02.2017
Tak to często było w grach kiedyś. Teraz mamy różne HUDy i mnóstwo znaczników. ;>
Dodaj Odpowiedź