Dark Souls II zaoferuje więcej wolności, niż pierwowzór
O Dark Souls II wiemy już całkiem sporo, ale twórcy regularnie dolewają oliwy do ognia w celu podsycenia atmosfery.
Dirian @ 08.07.2013, 14:04
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
O Dark Souls II wiemy już całkiem sporo, ale twórcy regularnie dolewają oliwy do ognia w celu podsycenia atmosfery. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że From Software postanowiło nieco przemodelować lokacje względem pierwowzoru, by oferowały one więcej wolności.
W tej kwestii wypowiedział się Yui Tanimura, producent gry. Posłużył się przykładem wejścia do lokacji Sen’s Fortress (naszpikowana pułapkami twierdza) z Dark Souls, które otwierało się dopiero w momencie uderzenia w dwa dzwony (dotarcie do jednego, a następnie do drugiego wymagało sporej ilości czasu). Teraz takich ograniczeń ma zabraknąć, dzięki czemu gracz będzie mógł odwiedzić trudniejsze lokacje bez potrzeby wcześniejszego zaliczenia mniej wymagających poziomów. Taka wizyta najpewniej zakończy się szybkim zgonem, no ale zawsze fajnie mieć swobodę.
"Zdajemy sobie sprawę, że w pierwszym Dark Souls były elementy, jak dzwonienie w dzwon lub przejście do Anor Londo, które nie są koniecznie złe. W Dark Souls II mamy jednak nadzieję wprowadzić więcej swobody, wiec nie trzeba będzie wykonywać czynności w określonej kolejności." - tłumaczy.
Tanimura dodał także, że gracze nie będą musieli podążać liniową fabułą, ale dla każdego, zależnie od podjętych kroków, będzie ona nieco się różnić. Już w pierwszym Dark Souls mogliśmy podejmować decyzje, których konsekwencje nie były początkowo zbyt jasne, ale odkrywaliśmy je np. po kilkunastu godzinach dalszej gry. W przypadku Dark Souls II takich elementów ma być "nieco więcej".
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler