Dark Souls II zaoferuje więcej wolności, niż pierwowzór

O Dark Souls II wiemy już całkiem sporo, ale twórcy regularnie dolewają oliwy do ognia w celu podsycenia atmosfery.

@ 08.07.2013, 14:04
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

Dark Souls II zaoferuje więcej wolności, niż pierwowzór

O Dark Souls II wiemy już całkiem sporo, ale twórcy regularnie dolewają oliwy do ognia w celu podsycenia atmosfery. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że From Software postanowiło nieco przemodelować lokacje względem pierwowzoru, by oferowały one więcej wolności.

W tej kwestii wypowiedział się Yui Tanimura, producent gry. Posłużył się przykładem wejścia do lokacji Sen’s Fortress (naszpikowana pułapkami twierdza) z Dark Souls, które otwierało się dopiero w momencie uderzenia w dwa dzwony (dotarcie do jednego, a następnie do drugiego wymagało sporej ilości czasu). Teraz takich ograniczeń ma zabraknąć, dzięki czemu gracz będzie mógł odwiedzić trudniejsze lokacje bez potrzeby wcześniejszego zaliczenia mniej wymagających poziomów. Taka wizyta najpewniej zakończy się szybkim zgonem, no ale zawsze fajnie mieć swobodę.

"Zdajemy sobie sprawę, że w pierwszym Dark Souls były elementy, jak dzwonienie w dzwon lub przejście do Anor Londo, które nie są koniecznie złe. W Dark Souls II mamy jednak nadzieję wprowadzić więcej swobody, wiec nie trzeba będzie wykonywać czynności w określonej kolejności." - tłumaczy.

Dark Souls II zaoferuje więcej wolności, niż pierwowzór
Tanimura dodał także, że gracze nie będą musieli podążać liniową fabułą, ale dla każdego, zależnie od podjętych kroków, będzie ona nieco się różnić. Już w pierwszym Dark Souls mogliśmy podejmować decyzje, których konsekwencje nie były początkowo zbyt jasne, ale odkrywaliśmy je np. po kilkunastu godzinach dalszej gry. W przypadku Dark Souls II takich elementów ma być "nieco więcej".

Sprawdź także:
Dark Souls II

Dark Souls II

Premiera: 25 kwietnia 2014
PC, PS3, XBOX 360

Dark Souls II to kontynuacja niezwykle ciepło przyjętej gry RPG, w której najważniejsze cechy to taktyczne podejście do pojedynków oraz wysoki poziom trudności. Za drugą ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPyRsHaL   @   15:03, 08.07.2013
Mam nadzieję, że to nie będzie wyglądać tak samo jak poprzednik -.-
0 kudosFox46   @   15:30, 08.07.2013
Cytat: PyRsHaL
Mam nadzieję, że to nie będzie wyglądać tak samo jak poprzednik -.-


Chodzi ci pod względem graficznym ?? to nie nie będzie bo zmiany widać, a co do rozwiązań to mam nadzieje że będą one lepiej wykorzystane.
0 kudosKreTsky   @   23:53, 08.07.2013
Ja mam nadzieje, ze za duzo zmian nie wprowadza, tylko ulepsza to co juz jest.
Co do wolnosci, to wydaje mi sie ze byla ona dosyc spora. Na samym poczatku mielismy sporo lokacji i sami decydowalismy gdzie kiedy pojdziemy, a jak juz poszlismy dalej, to sami decydowalismy jakiego bosa chcemy utluc w jakiej kolejnosci. Moim zdaniem swoboda byla dosyc duza w pierwszej czesci.
0 kudosdenilson   @   22:16, 17.07.2013
Jeśli robią potrzebne poprawki, bez udziwnień to DS II będzie bardzo dobrą grą. Niestety nie miałem okazji zagrać, pomimo tego że strasznie mnie korci ten tytuł.