Na kontynuację gry Planescape: Torment na Kickstarterze uzbierano już ponad 2 mln dolarów

Kilka dni temu na Kickstarterze rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na grę Torment: Tides of Numenera od studia inXile entertainment.

@ 08.03.2013, 10:04
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc

Na kontynuację gry Planescape: Torment na Kickstarterze uzbierano już ponad 2 mln dolarów

Kilka dni temu na Kickstarterze rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na grę Torment: Tides of Numenera od studia inXile entertainment. Tytuł cieszy się ogromną popularnością, gdyż twórcy potrzebowali 900 tys. dolarów, a w chwili obecnej mają już ponad 2 mln. Do końca akcji pozostało jeszcze 28 dni.

Torment: Tides of Numenera jest swego rodzaju kontynuacją gry Planescape: Torment z 1999 roku. Tytuł będzie reprezentantem gatunku RPG działającym na silniku Unity. Twórcy obiecują bogatą i wciągającą historię, nietuzinkowy świat. Dokonywane wybory będą mieć faktyczny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość i w ogóle ma być ekstra. Gra dostępna będzie między innymi w polskiej wersji językowej na komputerach z systemami Windows, Linux i Mac OS.

Na kontynuację gry Planescape: Torment na Kickstarterze uzbierano już ponad 2 mln dolarów
Na kontynuację gry Planescape: Torment na Kickstarterze uzbierano już ponad 2 mln dolarów
Planescape: Torment trafiło na rynek w grudniu 1999 roku i można powiedzieć, że z miejsca dołączyło do grona klasycznych gier. Tytuł zebrał fantastyczne opinie na całym świecie i może pochwalić się średnią na serwisie Metacritic wynoszącą 91 punktów. Czekacie na nową odsłonę?


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosDante41k   @   10:12, 08.03.2013
Jakoś mi się nie widzi kontynuacja najlepszego RPG w historii. Myślę, że takie gry powinno zostawiać się w spokoju.
0 kudosdenilson   @   12:33, 08.03.2013
Mam obawy, że nie dorówna swemu legendarnemu pierwowzorowi.
0 kudosIgI123   @   15:25, 08.03.2013
Dorówna czy nie, oby nie sprzedał się tak żałośnie jak pierwsza część.
0 kudosKreTsky   @   23:51, 08.03.2013
Fajnie jakby zrobili ta gre w rzucie izometrycznym jak stare dobre RPG. Mam nadzieje ze nie zrobia z tego nowozytnej zrecznosciowki. Pomysl fajny, oby tylko nie wyszlo slabo.
0 kudosVerdungo   @   11:03, 09.03.2013
Cytat: KreTsky
Fajnie jakby zrobili ta gre w rzucie izometrycznym jak stare dobre RPG. Mam nadzieje ze nie zrobia z tego nowozytnej zrecznosciowki. Pomysl fajny, oby tylko nie wyszlo slabo.

Podzielam twoje zdanie. Z chęcią zagrał bym w oldschoolowego RPGa w rzucie izometrycznym. Ale jak nie to, to Project Eternity Uśmiech W Tormencie jak na razie nie przekonuje mnie silnik Unity, ale mam nadzieję, że zostanę pozytywnie zaskoczony Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź