Tomb Raider: Pierwsze DLC i problemy z kartami GeForce
Długo na wiadomość o pierwszym dodatku DLC do Tomb Raider czekać nie musieliśmy, bo oto i ona. Crystal Dynamics zapowiedziało pierwsze rozszerzenie do trybu sieciowego, które zadebiutuje na Xboksie 360 już 19 marca, w cenie 400 Punktów Microsoftu.
Dirian @ 07.03.2013, 11:33
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Długo na wiadomość o pierwszym dodatku DLC do Tomb Raider czekać nie musieliśmy, bo oto i ona. Crystal Dynamics zapowiedziało pierwsze rozszerzenie do trybu sieciowego, które zadebiutuje na Xboksie 360 już 19 marca, w cenie 400 Punktów Microsoftu.
Posiadacze pecetów i PlayStation 3 będą musieli poczekać trochę dłużej, choć nie sprecyzowano do kiedy. Dodatek zatytułowano Caves & Cliffs i przyniesie ze sobą trzy nowe mapy do trybu sieciowego. Jedna z nich to The Burning Village, będąca lokacją stylizowaną na płonącą japońską osadę, kolejna zaś zwie się Scavenger Caverns i jest więzieniem umieszczonym w jednej z sieci jaskiń. Ostatnią mapkę nazwano Cliff Shantytown - przedstawia wioskę, zbudowaną na potężnym klifie.
Kolejną sprawą są problemy z obsługą kart GeForce w Tomb Raiderze. Ich użytkownicy skarżą się na częste spadki płynności, co ma miejsce głównie przy zabawie na maksymalnych detalach. Gra powstawała we współpracy z AMD (o czym świadczy chociażby technologia Tress FX) i nie da się ukryć, że na Radeonach śmiga zdecydowanie lepiej. NVIDIA tłumaczy to faktem zbyt późnego otrzymania kodu z ostateczną wersją produkcji, ale jednocześnie zapewnia, że w pocie czoła pracuje nad optymalizacją sterowników i przeprasza użytkowników GeForce'ów za zaistniałą sytuację.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler