Wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines ujawnione

Aliens: Colonial Marines zadebiutuje już 12 lutego, więc najwyższa pora poznać wymagania sprzętowe. Te zostały właśnie ujawnione przez Gearbox i o dziwo są zaskakująco niskie.

@ 14.01.2013, 17:24
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines ujawnione

Aliens: Colonial Marines zadebiutuje już 12 lutego, więc najwyższa pora poznać wymagania sprzętowe. Te zostały właśnie ujawnione przez Gearbox i o dziwo są zaskakująco niskie. Rzućcie okiem czy Wasz sprzęt pozwoli odeprzeć zmasowane ataki obcych.

Wymagania minimalne:



- Procesor: 2 GHz Intel Dual Core
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce 8500 / ATI Radeon HD 2600 - z minimum 256 MB VRAM
- RAM: 2 GB RAM
- Miejsce na dysku: 20GB wolnej przestrzeni
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
- System: Windows XP SP3

Wymagania rekomendowane:



- Procesor: 2.3 GHz Intel Quad-Core
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 5850 - z minimum 512 MB VRAM
- RAM: 2GB RAM
- System: Windows XP SP3 / Vista / Windows 7

Wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines ujawnione

Jak widać, Aliens: Colonial Marines ruszy nawet na starym sprzęcie, a okolice wysokich detali są do osiągnięcia dla blaszaków średniej klasy. Na wodotryski graficzne raczej nie ma co w takim wypadku liczyć, ale na przedpremierowych zajawkach i screenach gra prezentowała się całkiem nieźle. Jak to wyjdzie w praniu, przekonamy się już w połowie lutego. Prócz wydania dla pecetów, Gearbox szykuje także wersję dla PlayStation 3, Xboksa 360 i Wii U.

Sprawdź także:
Aliens: Colonial Marines

Aliens: Colonial Marines

Premiera: 12 lutego 2013
PC, PS3, XBOX 360, PS2, DS, WIIU

Omawiany tytuł - pierwszoosobowa strzelanina studia Gearbox - jest spadkobiercą splendoru filmowych odsłon serii "Obcy", która po wsze czasy zapisała się złotymi zgłoskam...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   19:23, 14.01.2013
Jest dobrze, w 99% powinno ruszyć bez większych zająknięć. Widać postarali się w kwestii optymalizacji pod troszkę starsze sprzęty.
0 kudosMicMus123456789   @   19:39, 14.01.2013
Jakoś tam ruszy jeśli kiedyś zdecyduje się na zakup Dumny
0 kudosFox46   @   19:43, 14.01.2013
Przeciętnie nie przeciętnie ale sam fakt ze tak mało ramu wymaga dziwi bardzo.
0 kudosDirian   @   20:07, 14.01.2013
Fakt, te 2GB RAM, szczególnie na zalecanych to dziwnie mała wartość. Sam się zdziwiłem i sprawdzałem w kilku źródłach - wszędzie napisano to samo.
0 kudosgregory16mix   @   22:19, 14.01.2013
No niskie wymagania ma, więc nie wiem czy zaskoczy obrazami. Karty też do za mocarnych nie należą... Chce zobaczyć gameplay.
0 kudosKreTsky   @   22:24, 14.01.2013
Jak sie bedzie czulo klimat robem z pierwszego filmowego aliena to grafika nie musi byc spektakularna.
0 kudosgregory16mix   @   22:26, 14.01.2013
Tu nie chodzi o to, że jej nie ma, tylko czy jakiś tam aktualny standard będzie mieć. W sumie na jakim silniku to chodzi?
0 kudosguy_fawkes   @   22:29, 14.01.2013
@ greg: Generalnie jest to Unreal Engine 3 z nowym rendererem - przynajmniej tak twierdzi Wiki.

@ KreTsky: Prędzej drugiego (w końcu gra jest jego bezpośrednią kontynuacją) - w jedynce było tylko 1 monstrum, w dwójce całe chmary. Już wiadomo, że fabuła Colonial Marines została uznana przez wytwórnię Fox za kanoniczną dla uniwersum obcego.
0 kudosgregory16mix   @   22:31, 14.01.2013
Cytat: guy_fawkes
@ greg: Generalnie jest to Unreal Engine 3 z nowym rendererem - przynajmniej tak twierdzi Wiki.
Tylko mi to do tych wymagań średnio pasuje.
0 kudosguy_fawkes   @   22:39, 14.01.2013
Czy ja wiem... Są w nich oddane charakterystyczne cechy większości gier na tym silniku, m.in. spore zapotrzebowanie na miejsce na dysku, zaś podane karty mniej więcej pasują do przedziału, z jakim startowały pierwsze gry na nim oparte. Potwierdza to dość długi proces produkcyjny, bo przecież Colonial Marines w obecnym kształcie zapowiedziano ładnych parę lat temu - i póki co prezentuje jak produkcja spóźniona o jakiś czas.
Poza tym nie wiemy, jak na tej minimalnej specyfikacji gra będzie działać oprócz tego, że powinna się uruchomić.
0 kudosgregory16mix   @   22:41, 14.01.2013
No to masz rację. Robili go dłuższy czas, więc i na sprzęt bardziej "do tyłu usadowiony".
0 kudosKrólPL   @   17:20, 15.01.2013
O kurdę! taka świetna gierka, a ja nic o niej nie wiem? lol. No przynajmniej już wymagania wiem. Kupię to!
0 kudosmateusz_kd   @   21:53, 15.01.2013
Pójdzie na full detalach bez najmniejszego zacięcia Dumny
0 kudosarek1976   @   17:01, 24.01.2013
Nie znam się Syn mi wszystko robi i mówi a nie ma go Uruchomię ta grę na takiej konfiguracji syn mi napisał co mam W RAZIE W I SIĘ PRZYDAŁO

System information

Procesor CPU: Seria FX Bulldożery
- AMD FX(tm)-8120 Eight-Core Processor BOX , Rdzenie: 8x 3.1 MHz, 8MB"Cache L2 L3 Seria FX Ma odblokowany mnożnik Max 4.5 MHz

Karta Graficzna:
- ASUS GeForce GTX 550Ti 1024MB DDR5/192bit DVI/HDMI PCI-E

Pamieć Operacyjna RAM:
- GoodRAM 2x8GB = 16GB DDR3-1333MHz Dual Chanel

System Operacyjny:
- Microsoft Windows 7 Enterprise 64-bit SP1

Płyta Główna:
- Gigabyte 970A-D3 Obsługuje (Socket AM3+) USB.3.0 SataIII

Dysk Twardy: Format 3.5 HDD 7200 obr/min
- WD 10EARX Green 1TB SATAIII 600 MB/s 64MB"cache

Zasilanie:
- OCZ Technology
700W ModXStream Pro Power Supply NVIDIA ® SLI ™
Ultra-cool
Z obciążeniem wentylator 135mm sterowanej, ModXStream Pro

Napęd optyczny DVD RW SATA

- Sony Optical DVD RW AD-7280S v1.01 : High Speed DVD RW Drive (24x)
0 kudosDirian   @   17:08, 24.01.2013
@ arek1976 - tak, bez problemu grę powinieneś na tym pececie odpalić.
Dodaj Odpowiedź