Black Ops 2 rozchodzi się słabiej niż Modern Warfare 3
Mimo że Black Ops 2 sprzedaje się wyśmienicie, zarabiając najwięcej w historii serii w ciągu pierwszych 24 godzin, to ogólne zainteresowanie produkcją po tygodniu obecności na półkach sklepowych jest nieco słabsze aniżeli w przypadku Modern Warfare 3.
bigboy177 @ 24.11.2012, 10:41
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Mimo że Black Ops 2 sprzedaje się wyśmienicie, zarabiając najwięcej w historii serii w ciągu pierwszych 24 godzin, to ogólne zainteresowanie produkcją po tygodniu obecności na półkach sklepowych jest nieco słabsze aniżeli w przypadku Modern Warfare 3.
Jak donoszą zagraniczne źródła najnowsze dzieło studia Treyarch w ciągu tygodnia znalazło równo 11.22 miliona zainteresowanych, zarówno w przypadku komputerów PC, jak i konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3 (w zestawieniu zabrakło WiiU, ponieważ premiera na tej platformie odbyła się z opóźnieniem). Najwięcej pudełek z grą kupili fani klocka, albowiem 6.21 miliona (55% całości), posiadacze PlayStation 3 zgarnęli 4.61 miliona jednostek (41%), natomiast osoby szarpiące na blaszakach to tylko nieco ponad 400 tysięcy jednostek - szaleństwa nie ma.
Black Ops 2 pobiło wynik sprzedaży pierwszego Black Ops, które w tym samym przedziale czasowym przekonało do siebie o 550 tysięcy ludzi mniej, ale zadebiutowało także na dwóch innych platformach, po których odjęciu dostajemy 650 tys egzemplarzy mniej. Mimo wszystko, fantastyczny wynik nie jest w stanie równać się z tym, jaki osiągnęło Modern Warfare 3. Produkcja Infinity Ward w ciągu zaledwie 7 dni od premiery trafiła do czytników 13.45 miliona graczy, wynik jest zatem lepszy o ponad 2.2 miliona. Jeśli chodzi o rozkład sił, to Xbox 360 zgarnął 7.5 miliona grających (o 1.29 miliona więcej aniżeli Black Ops 2), PlayStation 3 pochłonęło 5.38 miliona (770 tysięcy więcej niż Black Ops 2), PeCety zaś to prawie 480 tysięcy jednostek (blisko 80 tysięcy więcej niż Black Ops 2). Trzeba jednak pamiętać, że cały czas mowa o pierwszym tygodniu sprzedaży. Pewnym jest, że gra jeszcze przez długi czas będzie znajdować nabywców, a to oznacza, że finalnie jest w stanie pobić swoich starszych braci.
Nasze recenzje obu gier znajdziecie poniżej, a zatem zachęcamy do zerknięcie. Na koniec dodam, że Call of Duty Black Ops: Declassified dedykowane PlayStation Vita w ciągu tygodnia kupiono 118.615 razy - wynik skromny, jak na tak znaną markę, ale z drugiej strony produkcja kiepsko wypadła w oczach recenzentów, więc może to ma też przekład na zainteresowanie nią graczy.
Wam się która część bardziej podoba? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler